شناسهٔ خبر: 68325874 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فرارو | لینک خبر

پیام خداحافظی احساسی گوندوگان از بارسلونا

ایلکای گوندوگان پس از قطعی شدن جدایی‌اش، در پیامی احساسی از هواداران بارسلونا خداحافظی کرد.

صاحب‌خبر -

ایلکای گوندوگان با اعلام خبر انتقالش به منچسترسیتی، در پیامی احساسی با هواداران بارسلونا خداحافظی کرد.

این بازیکن 33 ساله تابستان گذشته به باشگاه اسپانیایی ملحق شده بود و پس از پایان قراردادش با منچسترسیتی، به عنوان بازیکن آزاد راهی لالیگا شد.

گوندوگان اولین فصل خود را به عنوان یکی از بهترین بازیکنان بارسلونا به پایان رساند و طی 51 بازی، پنج گل به ثمر رساند و 14 پاس گل ارسال کرد.

در حالی که انتظار می‌رفت او در این فصل نقشی کلیدی در تیم هانسی فلیک ایفا کند، وضعیت مالی کاتالان‌ها و نیاز فوری به فروش بازیکن برای ثبت قرارداد دنی اولمو، باعث شد تا باشگاه اسپانیایی تصمیم به خروج گوندوگان بگیرد.

این هافبک با وجود اینکه دو سال دیگر از قراردادش با بارسلونا باقی مانده بود، به عنوان بازیکن آزاد به منچسترسیتی بازگشت.

دقایقی قبل از قطعی شدن جدایی‌اش، گوندوگان از طریق حساب‌های خود در شبکه‌های اجتماعی با هواداران بارسلونا خداحافظی کرد.

این هافبک آلمانی نوشت: "بارسایی‌های عزیز، تنها پس از یک سال، زمان خداحافظی رسیده است. من به این‌جا آمدم تا با یک چالش جدید و هیجان‌انگیز روبرو شوم و برای آن آماده بودم. من هر چه داشتم را گذاشتم تا در فصلی سخت برای تیم و باشگاه به بهترین شکل ممکن بجنگم و مشتاقانه منتظر کمک به هم تیمی‌هایم در فصل جدید بودم. اکنون در شرایط سختی جدا می‌شوم، اما اگر جدایی من بتواند از نظر مالی به باشگاه کمک کند، کمتر ناراحت می‌شوم.

با این وجود، دورانی با تجربیات و فراز و نشیب‌های باورنکردنی بود. همیشه می‌خواستم در بارسا بازی کنم و از خاطره و تجربه‌ای که به‌خاطر خواهم داشت، بسیار سپاسگزارم. برای شما بهترین‌ها را برای این فصل و در آینده آرزو می‌کنم. هواداران شایسته این هستند که شاهد بازگشت این باشگاه بزرگ به جمع بهترین‌های جهان باشند."

 

پیام خداحافظی احساسی گوندوگان از بارسلونا

نظر شما