شناسهٔ خبر: 67767361 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرنامه دانشجویان ایران | لینک خبر

سرهنگ شریفی:

مراقب کلاهبرداران سرمایه گذاری ارز دیجیتالی باشید

رئیس اداره اجتماعی پلیس آگاهی فراجا با اشاره به کلاهبرداری یک هزار میلیاردی تحت عنوان سرمایه گذاری ارز دیجیتالی گفت: شهروندان مراقب این نوع تجارت با سودهای نامتعارف باشند.

صاحب‌خبر -

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مهر، سرهنگ محمد شریفی رئیس اداره اجتماعی پلیس آگاهی فراجا گفت: در پی وصول چندین فقره پرونده به پلیس آگاهی مبنی بر کلاهبرداری تحت عنوان سرمایه گذاری ارز دیجیتال بلافاصله موضوع به صورت ویژه در دستور کار اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات تکمیلی مشخص شد که متهمان در ابتدا به تعداد قابل توجهی از افراد، سودهای نامتعارف پرداخت و پس از جلب اعتماد عمومی، از ۵۰ نفر مبلغ یک هزار میلیارد ریال دریافت و متواری شده‌اند.

رئیس اداره اجتماعی پلیس آگاهی فراجا گفت: در ادامه با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی متهم اصلی دستگیر، به پلیس آگاهی انتقال، در بازجویی‌های تخصصی اعتراف و پس از صدور قرار قانونی بازداشت موقت تحویل زندان شد.

وی با اشاره به توجه شهروندان به این نوع از تجارت به ویژه در فضای مجازی از عموم مردم خواست تا در صورت مواجه شدن با موارد مشکوک موضوع را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی اعلام کنند.

نظر شما