شناسهٔ خبر: 67765793 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

مدیرکل صمت استان قزوین خبر داد

تشکیل بیش از ۱۳۰۰ پرونده تخلف صنفی در قزوین

مدیرکل صمت استان قزوین گفت: در چهار ماهه ابتدایی سال جاری ۷ هزار و ۲۶۳ مورد بازرسی در سطح استان قزوین توسط بازرسان اداره‌کل صمت صورت گرفت که منجر به تشکیل یک هزار و ۳۹۱ پرونده تخلفاتی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، محسن رستمی بعدازظهر امروز _یکشنبه سی‌ویکم تیر_ در جلسه ستاد تنظیم بازار استان قزوین اظهار کرد: در چهار ماهه ابتدایی سال جاری ۷ هزار و ۲۶۳ مورد بازرسی در سطح استان قزوین توسط بازرسان اداره‌کل صمت صورت گرفت که منجر به تشکیل یک هزار و ۳۹۱ پرونده تخلفاتی شد.

وی با بیان اینکه در حوزه تایر خودرو در ۴ ماهه امسال ۷۲ مورد بازرسی صورت گرفت که منجر به تشکیل ۲۶ پرونده تخلفاتی صنفی شد، افزود: راه‌اندازی سامانه جدید توزیع لاستیک رستا (رصد سفارش و تأمین اقلام) به صورت پایلوت در استان قزوین شروع شد که در ۲ واحد صنفی منتخب اقدام به توزیع و فروش لاستیک می‌کنند.

مدیرکل صمت استان قزوین با اشاره به وضعیت اجرای گشت‌های مشترک در سال ۱۴۰۳ اضافه کرد: ۲۸ فقره گشت مشترک نظارت و بازرسی با حضور بازرسان اداره‌کل صمت، تعزیرات حکومتی، بهداشت و اتاق اصناف از واحدهای صنفی و انبارها در چهار ماهه ابتدایی سال صورت گرفته است.

رستمی ادامه داد: نگاه اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت استان قزوین هماهنگ‌سازی همه دستگاه‌های متولی تنظیم بازار است و در همین راستا در جهت بهبود مستمر عملکرد نظارتی در راستای همراهی با مجموعه جهاد کشاورزی گام برمی‌داریم.

نظر شما