شناسهٔ خبر: 67764526 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

آبرسانی به ۲۳ هزار نفر از ساکنان روستا‌های استان همدان آبرسانی به ۲۳ هزار نفر از ساکنان روستا‌های استان همدان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از آبرسانی به ۲۳ هزار و ۹۷۹ نفر از ساکنان روستا‌های استان در بهار ۱۴۰۳ با اجرای طرح‌های جهاد آبرسانی خبر داد.

صاحب‌خبر -

 فرهاد بختیاری‌فر افزود: از ابتدای شروع طرح جهاد آبرسانی به روستا‌ها در روز‌های پایانی سال ۱۴۰۰ تا به امروز، اقدامات لازم برای آبرسانی به روستای محروم استان همدان با همکاری قرارگاه بسیج سازندگی امام حسن مجتبی (ع)، انجام شده است.

او با بیان اینکه ما همواره از استان‌های برتر در اجرای طرح‌های جهاد آبرسانی هستیم، تصریح کرد: در بهار سال جاری، آبرسانی به ۲۱ روستا انجام شده و ۲۳ هزار و ۹۷۹ نفر در قالب ۷۶۹۹ خانوار از نعمت آب آشامیدنی سالم و بهداشتی، بهرمند شدند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت: روستای ملاولی در شهرستان اسدآباد، روستا‌های سنگ سفید، زاغه، دستجرد، مالک اشتر، حصار قره‌باغی، رسول آباد سفلی و گنده‌جین در شهرستان بهار، روستای اشترمل در شهرستان تویسرکان، روستای جربانلو در شهرستان رزن، روستا‌های تجرک و قشلاق در شهرستان فامنین، روستا‌های چالو و عظیم دره در شهرستان کبودراهنگ، روستا‌های کرک سفلی و شیراوند در شهرستان نهاوند و روستا‌های چشین، ارزانفود، حیئره بالای شهر و سیمین ابرو در شهرستان همدان در بهار ۱۴۰۳ آبرسانی شدند تا مشکلی برای تأمین آب شرب در تابستان، نداشته باشند.

فرهاد بختیاری‌فر افزود: آبرسانی به این روستا‌ها از طریق؛ بهسازی چشمه، اجرای خط انتقال، ساخ مخزن، ساخت ایستگاه پمپاز و اصلاح شبکه توزیع، انجام شده است.

نظر شما