شناسهٔ خبر: 67760587 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

هلال احمر خراسان جنوبی در ۳۷۰ حادثه کمک‌رسانی کرد

بیرجند - ایرنا - معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: امدادگران این جمعیت از ابتدای امسال تا پایان خرداد ماه در ۳۷۰ حادثه عملیات امداد و نجات انجام دادند.

صاحب‌خبر -

محمود اکبری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بیشترین نوع حادثه مربوط به حوادث ترافیکی بوده و در این حوادث چهار هزار و ۸۷۷ نفر دچار حادثه شدند که نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود ۵۰ درصد افزایش داشته است.

وی اظهار کرد: حوادث امسال ۷۹۳ نفر مصدوم داشته است که از این تعداد ۱۰۴ نفر به مراکز درمانی منتقل و ۲۵۹ نفر در صحنه حادثه به صورت سرپایی درمان شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با بیان اینکه ۳۸ فوتی در صحنه توسط جمعیت هلال احمر به ثبت رسید گفت: ۹۵ نفر و ۴۳ خودرو امسال در سیلاب و برف گرفتار شده بودند که توسط جمعیت هلال احمر کمک‌رسانی شدند.

وی عنوان کرد: ۶۹۲ تیم عملیاتی در قالب ۵۲۰ تیم بین شهری، ۱۲۹ تیم پشتیبانی، ۲ تیم آنست، ۲ تیم فوریت‌های درمانی، ۱۰ تیم واکنش سریع و دیگر تیم‌ها در این ماموریت‌ها نقش آفرینی کردند.

اکبری از اسکان اضطراری ۲۹۱ نفر در سه ماه نخست امسال خبر داد و افزود: هزار و ۹۵۶ نیروی عملیاتی شامل ۸۵۳ داوطلب، هزار و ۱۰۳ نفر کارکنان در جمعیت هلال احمر استان مشغول خدمت رسانی هستند.

نظر شما