شناسهٔ خبر: 67795221 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

طرح «هر کلانتری یک شهر» الگوی موفقی در کرمانشاه است

رئیس بازرسی کل فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی با تمجید از اجرای موفق طرح هر کلانتری یک شهر در کرمانشاه گفت: این طرح می تواند با کمی تقویت و اضافه کردن مواردی دیگر برای کل کشور الگو شود تا اقدامات خوبی در راستای ارتقای امنیت ایجاد شود و به مرحله اجرا دربیاید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سردار سرتیپ مهدی معصوم بیگی ظهر امروز _سه‌شنبه دوم مرداد_ در حاشیه بازدید از کلانتری ۲۲ بهمن کرمانشاه، اظهار کرد: همانگونه که در قانون آمده، مسئولیت نظم و امنیت جامعه با مجموعه انتظامی است و در این میان کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها به عنوان پیشانی پلیس و خط مقدم مأموریت، نقش بسیار مهم و اثرگذاری در امنیت بخشی ایفا می‌کنند.

وی افزود: در واقع کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها امروز به ملجا امیدی برای مردم و افراد نیازمند کمک تبدیل شده است و آن‌ها انتظار دارند همچون یک حامی مطمئن مشکلاتشان را حل و فصل و حق از دست رفته را به آنها بازگردانند.

رئیس بازرسی کل فراجا با اشاره به اجرای موفق طرح هر کلانتری یک شهر در کرمانشاه، خاطرنشان کرد: این طرح می‌تواند با کمی تقویت و اضافه کردن مواردی دیگر در کل کشور به مرحله اجرا برسد و سبب ارتقای امنیت شود.

سردار معصوم بیگی اضافه کرد: اجرای طرح هر کلانتری یک شهر علاوه بر افزایش احساس امنیت، باعث افزایش سطح خدمات ارائه شده به اقشار مختلف مردم نیز چه در کیفیت و چه در کمیت خواهد شد.

وی ادامه داد: در حاشیه بازدید از کلانتری و دیداری که با چند تن از شهروندان داشتم خوشبختانه متوجه ارتقا احساس امنیت در کرمانشاه شدم که یکی از دلایل آن قطعاً اجرای موفق همین طرح هر کلانتری یک شهر است.

رئیس بازرسی کل فراجا با اشاره به کاهش جرایم در کرمانشاه، گفت: می‌توان با کارهای علمی و عملی شرایط ایمن تر و بهتری را در جامعه برای شهروندان ایجاد کرد.

سردار معصوم بیگی با تجلیل از اقدامات فرمانده و مدیران و کارکنان انتظامی استان کرمانشاه در اجرای کارهای نوآورانه، افزود: همدلی خوبی میان مجموعه انتظامی و دیگر دستگاه‌های اجرایی استان کرمانشاه وجود دارد و همین عامل سبب شده است تا اقدامات خوبی در راستای ارتقا امنیت ایجاد شود.

نظر شما