شناسهٔ خبر: 67759379 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان:

۳ موکب از زائران پاکستانی اربعین حسینی پذیرایی خواهند کرد

زاهدان _ مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: در ایام اربعین امسال سه‌ موکب به زائران پاکستانی عازم عتبات عالیات خدمات رسانی خواهند کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، خلیل احمد سلامی صبح یکشنبه در جلسه شورای معاونین وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، گفت: سال گذشته، دو موکب ثابت در زائرسرای آستان قدس و پایانه مرزی میرجاوه و زائر سرای امام رضا (ع) زاهدان و یک‌موکب نیز به صورت موقت در روز اربعین در میدان امام حسین (ع) مرکز سیستان و بلوچستان، پذیرایی از زائران پاکستانی و عزاداران حسینی را انجام دادند.

وی ادامه داد: با توجه به باز شدن مرز ریمدان از سال گذشته، امسال سه موکب ثابت در پایانه‌های مرزی شهرستان میرجاوه و ریمدان و زائر سرای امام رضا (ع) ارائه خدمات به زائران پاکستانی عتبات عالیات را از اواخر مردادماه تا روز اربعین انجام خواهند داد.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان ضمن درخواست پیگیری سفر اربعین حسینی و عتبات عالیات براساس وعده‌های داده شده، خواستار تخصیص کمک هزینه سفر اربعین به استان‌ها شد.

وی در ادامه با بیان اینکه دولت سیزدهم نگاهی خاص به مناطق محروم خصوصاً سیستان و بلوچستان داشت، خاطر نشان کرد: در این خطه پهناور مدیران و پرسنل دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی همدلی و وفاق وانسجام خوبی دارند.

سلامی خواستار حمایت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص تکمیل پروژه‌ها و طرح‌های در دست اجرا در استان شد و در ادامه مسائل و مشکلات پیش روی اداره کل در سیستان و بلوچستان را ارائه و به بیان پیشنهادات، درخواست‌ها و راهکارها برای حل مسائل پرداخت.

نظر شما