شناسهٔ خبر: 67759095 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مادورو: بولتون و پامپئو موجب شکست ترامپ در دور قبل شدند

امیرمحمد سهرابی

رئیس‌جمهور ونزوئلا ضمن اشاره به ملاقاتی که قرار بود با «دونالد ترامپ» برگزار کند اما میسر نشد، تاکید کرد افرادی نظیر «جان بولتون» و «مایک پامپئو» موجب شکست این رئیس‌جمهور سابق آمریکا شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، «نیکولاس مادورو» رئیس‌جمهور ونزوئلا در یک گفت‌وگوی خبری بیان کرد: «در سپتامبر ۲۰۱۸ من به مجمع عمومی سازمان ملل رفتم و در آنجا می‌خواستم با دونالد ترامپ دیدار کنم. در واقع هر ۲ ما می‌خواستیم یکدیگر را ببینیم و من آماده دیدار با ترامپ بودم که تماسی دریافت کردیم که گفته شد جلسه به تعویق افتاده است.»

راشا تودی به نقل از رئیس‌جمهور ونزوئلا گزارش کرد: «این جلسه از پیش هماهنگ شده بود و قرار بود با ترامپ دیدار کنم. اگر من او را ملاقات می‌کردم، ما یکدیگر را درک می‌کردیم و حتی می‌توانستیم با هم دوست شویم.»

مادورو در ادامه تاکید کرد: «این اعتقاد من است که به کسی چیزی را نگو! اما مسئله وجود جان بولتون (مشاور امنیت ملی تحت ریاست ترامپ) و مایک پامپئو (وزیر خارجه وقت ترامپ) بود. آنها هر کاری کردند تا مانع این دیدار شوند. من و ترامپ می‌توانستیم مانع خیلی چیزها شویم اما ترامپ گیر افتاد و این افراد به عنوان مشاوران اشتباه موجب شکست ترامپ شدند.»

او افزود: «سپس در سپتامبر ۲۰۱۹ این مشاوران به او (ترامپ) دروغ گفتند و موجب شکست او شدند. آنها پشت خود را به ترامپ کردند و همانند خائنان اجازه دادند که او تنها بماند. آنها مجددا از ترامپ روی برگرداندند و از نامزد دیگری به جای دونالد ترامپ حمایت کردند.»

انتهای پیام

نظر شما