شناسهٔ خبر: 67759040 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان:

خدمت بی منت انتظامی پشتوانه معنوی این مجموعه است

زاهدان - ایرنا - نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان خدمت بی منت انتظامی را پشتوانه معنوی این مجموعه دانست و بر اطلاع رسانی خدمات ارائه شده از سوی این ارگان نظامی به مردم تاکید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، آیت الله مصطفی محامی در نشست با سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی ضمن تقدیر از تامین نظم و امنیت در کشور توسط انتظامی، با اشاره به کار سخت پلیس بیان کرد: هرچقدر کار سخت تر باشد اجرش مضاعف و بیشتر خواهد بود و مجموعه انتظامی نیز با تمام این سختی‌ها به خاطر نظام و مردم بدنبال تقویت و افزایش اقتدار خویش در جامعه اسلامی باید باشد.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان شاخصه تقویت سرمایه اجتماعی را اخلاق مداری و رعایت حق و انصاف و قانون عنوان کرد و افزود: کیفیت در اجرا بسیار مهم و اخلاق در این امر تأثیرگذار است.

وی با تاکید بر اینکه مجموعه انتظامی خود را از مردم می داند و در راه تامین امنیت شهدای بسیاری را تقدیم کرده گفت: با توجه به این تلاش جهادگونه انتظامی در راه تامین امنیت مردم هم باید از فرزندان خود در انتظامی حمایت کنند.

آیت الله محامی با تاکید بر ارتقاء کیفی کار انتظامی بویژه در استان سیستان و بلوچستان به موضوع آموزش و بهره مندی از تجربه پیشکسوتان و موفقیت‌های شان اشاره کرد و گفت: مجموعه انتظامی باید از همه ابعاد از جمله امکانات، تجهیزات و رسیدگی به معیشت کارکنان مورد حمایت قرار گیرد.

وی برای فرمانده جدید انتظامی سیستان و بلوچستان و همه تلاشگران عرصه امنیت در مجموعه انتظامی آرزوی توفیق و خدمت برای ‌نظام اسلامی را کرد.

نظر شما