شناسهٔ خبر: 67757778 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

استاندار قم:

تلاش‌های شهرداری قم در پروژه بهسازی قبرستان نو قابل‌تقدیر است

استاندار قم با بیان اینکه روند فعالیتی شهرداری قم در تملکات و آزادسازی مغازه‌های قبرستان نو قابل‌تقدیر است گفت: مردم از تسریع و اجرای این پروژه رضایت دارند و مدیران استان نیز از فعالیت‌های شهرداری قم در این پروژه تشکر می‌کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قم، سید محمد آقامیری صبح امروز _ یکشنبه سی و یکم تیر_ در جلسه شورای سازمان زیباسازی، بهسازی و نوسازی اطراف حرم مطهر حضرت معصومه (س) که در سالن جلسات استانداری قم برگزار شد، با اشاره به لزوم تسریع در روند پروژه‌های هسته مرکزی اظهار کرد: با توجه به مشکلات نقدینگی، برخی بانک‌ها و تعاونی‌ها برای سرمایه‌گذاری و مشارکت در بعضی پروژه‌ها اعلام آمادگی کرده‌اند.

وی با بیان اینکه روند فعالیتی شهرداری قم در تملکات و آزادسازی مغازه‌های قبرستان نو قابل‌تقدیر است، افزود: مردم از تسریع و اجرای این پروژه رضایت دارند و مدیران استان نیز از فعالیت‌های شهرداری قم در این پروژه تشکر می‌کنند.

استاندار قم تملکات مغازه‌های داخل محدوده امنیتی حرم مطهر را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: از مالکان این مغازه‌ها دعوت تا پیرامون پروژه توضیحاتی شود و با قیمت عادلانه‌ای تملکات این مغازه‌ها انجام شود.

آقامیری با تأکید بر اینکه پروژه شهید کاظمی نیز نیازمند تعیین تکلیف شود، اضافه کرد: این حجم از نازیبایی در هسته مرکزی شهر زیبنده نبوده و باید تلاش شود تعیین تکلیف این پروژه به قم واگذار شود تا بتوان تسریع در تصمیمات و روند پروژه گرفت.

وی با اشاره به لزوم بازآفرینی محلات اطراف حرم مطهر، ادامه داد: مشکل تأمین سرویس بهداشتی و به‌ویژه حمام در پیرامون حرم مطهر با وجود اجرای پروژه‌های مختلف، با جدیت در دستور کار قرار گیرد.

نظر شما