شناسهٔ خبر: 67757285 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شیرازه | لینک خبر

رئیس‌جمهور منتخب:

کشور را نمی توان با دعوا اداره کرد

مشرق

رئیس‌جمهور منتخب در صحن علنی مجلس گفت: امیدوارم خدا ما را شرمنده مردم عزیزی که علی‌رغم تبلیغات آمدند و مشت محکمی بر دهان دشمنان زدند، نکند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، مسعود پزشکیان در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی حضور پیدا کرد و روی صندلی نمایندگی خود در مجلس نشست.
 
وی در صحن مجلس شورای اسلامی گفت: خدمت شما امروز رسیدم تشکر کنیم از همه شما عزیزان و ان‌شاءالله دست‌به‌دست هم بدهیم مشکلات موجود کشور را بتوانیم حل کنیم.

 رئیس‌جمهور منتخب ادامه داد: بارها در مناظرات و بحث‌هایی که در مجلس داشتیم گفتم که کشور را با اختلاف و دعوا نمی‌توان اداره کرد، ما باید دست‌به‌دست هم بدهیم تا از این بحران‌هایی که برای ما درست شده است و مشکلاتی که وجود دارد بتوانیم با هماهنگی و هم‌فکری و همدلی این مسیر را طی کنیم و مشکلات مردم را بتوانیم پاسخگو باشیم. تمام تلاش بنده این خواهد بود.


 
پزشکیان افزود: ما هستیم تا مشکل مردم را حل کنیم. ما هستیم تا در حقیقت گرفتاری‌های آنها را رفع کنیم. فرصتی شده است و مردم به ما اعتماد کرده‌اند و من تصور کنم که کسی شده‌ام. با رأی که به بنده داده شده است با تمام وجود تلاش خواهم کرد با کمک شما و مسئولین با کمک مجموعه کسانی که در کشور هستند دست‌به‌دست هم بدهیم تا پاسخگوی نیازهای مردم باشیم.
 
وی اظهار کرد: قطعاً هر کسی که بخواهد مسئولیت بپذیرد باید پاسخگوی نیازهای مردم باشد. کارها این وصیت حضرت علی را در جاهای مختلف خوانده‌ام و به آن اعتقاد دارم حضرت علی ما را به تقوا توصیه می‌کند تقوا از دیدگاه حدیثی و قرآنی آنچه که من فهمیده‌ام آن است که حرکت بدون خطاست. حرکت بدون خطا در اقتصاد در صنعت در کشاورزی در هر جایی که برویم.
 
رئیس‌جمهور منتخب بیان کرد: می‌فرمایند که دنبال دنیا راه نیفتید تا دنیا به دنبال شما راه بیفتد از این دنیا اگر چیزی از شما گرفتند بر آن تأسف نخورید. اگر ما توانستیم پست و مقام پول و قدرت گولمان نزند می‌توانیم حق بگوییم. می‌توانیم با ظالم دشمنی کنیم. می‌توانیم یارویاور مظلومان باشیم. این آن چیزی است که در اعتقاد و باور ما است.

 پزشکیان بیان کرد: باید کاری کرده که بی‌عدالتی و حق‌کشی‌ها از بین رفته و جامعه‌ای درست کرده که در آن عدالت و انصاف حکم‌فرما باشد آن هم بدون آن که دنبال پست و مقام برای خودمان و اطرافیانمان باشیم.

 وی افزود: تلاش می‌کنیم با کمک شما و بقیه عزیزان خدمتگزار مردم باشیم و امیدوارم خداوند ما را شرمنده مردم عزیزی نکند که علی‌رغم تمام تبلیغات در پای صندوق‌های رأی آمدند و مشت محکمی بر دهان افرادی زدند که در خارج و داخل برای شرکت‌نکردن مردم در انتخابات تبلیغ می‌کردند.
 رئیس‌جمهور منتخب ضمن تشکر از نمایندگان گفت: در خدمت شما هستیم و همچنان همان آدمی هستم که بودم و فرقی نخواهد کرد جز اینکه بار مسئولیت ما سنگین‌تر شده است؛ خدا کمک کند که شرمنده نشویم.

 پزشکیان در پایان ضمن تشکر از رئیس و هیئت‌رئیسه مجلس گفت: قلباً از آقای قالیباف رئیس مجلس تشکر می‌کنم، در این مدت با رئیس و هیئت‌رئیسه مجلس جلسه داشتیم که از لطف ایشان قدردان هستم که ان‌شاءالله با هم بتوانیم گره‌های در کشور را حل کنیم.

انتهای خبر/
 
 
 

 

نظر شما