شناسهٔ خبر: 67756169 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سمنان خبر داد

برخورد با سودجویان بازار مسکن و تشدید نظارت بر مشاورین املاک

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سمنان از تشدید نظارت بر واحدهای صنفی مشاورین املاک در این استان خبرداد.

صاحب‌خبر -

محمد نجفی دهکردی امروز (۳۱ تیرماه) با اعلام این خبر اظهار کرد: این نظارت‌ها با حضور نمایندگانی از دستگاه‌های مختلف برگزار خواهد شد.

این عضو شورای قضایی استان از مسکن به عنوان یکی از جدی‌ترین مشکلات مردم نام برد و تصریح کرد: دستگاه قضایی در این بخش با تخلف‌های احتمالی، برابر قوانین برخورد می‌کند.

وی ادامه داد: گشت‌های نظارتی تعزیرات حکومتی در شهرستان‌های هشتگانه این استان به صورت ویژه و مستمر با دستگاه‌های متناظر انجام خواهد شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی سمنان از جمع‌آوری قراردادهای چاپی در سطح  بنگاه‌های املاک گشت های مشترک تعزیرات حکومتی استان خبر داد و افزود: این گشت‌های مشترک در راستای رضایت‌مندی مردم و نظارت برعملکرد واحدهای صنفی مشاورین املاک و برخورد با افراد سودجو برگزار می‌شود. 

نجفی دهکردی گفت: مردم استان می توانند شکایت خود از بنگاه‌های املاک متخلف را به صورت مکتوب به واحد گشت مشترک تعزیرات حکومتی اداره کل و شهرستان‌های تابعه تحویل دهند.

وی با بیان اینکه سامانه ۱۳۵ به صورت شبانه‌روزی آماده دریافت شکایات این بخش است اظهار کرد: تعزیرات حکومتی استان به محض دریافت شکایت‌ها، دراسرع وقت به آنها رسیدگی خواهد کرد.

انتهای پیام

نظر شما