شناسهٔ خبر: 67755815 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

رئیس سازمان جهادکشاورزی فارس تأکید کرد:

‌تشریح دستاوردهای نوآور و شاخص حوزه کشاورزی با محوریت بهره‌برداران 

زهرا عسگری

 نشست تخصصی جهاد تبیین با حضور رئیس و مدیران ستادی جهاد کشاورزی فارس امروز، ۳۱ تیرماه در برگزار شد و در این جلسه رئیس سازمان جهادکشاورزی فارس با تأکید بر ضرورت توجه به جهاد تبیین، خواستار تشریح دستاوردهای نوآور و شاخص این حوزه با محوریت بهره برداران شد.

صاحب‌خبر -

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس در آستانه روز خبرنگار و در راستای جهاد تبیین در این نشست بر ضرورت معرفی دستاوردهای شاخص و اقدامات در دست انجام بخش‌های مختلف مدیریتی شیلات، دام، طیور، باغبانی، زراعت، آب و خاک، حفظ نباتات، شهرک‌های کشاورزی، محیط‌زیست و سلامت غذایی، فناوری‌های نوین، صنایع تبدیلی و غذایی، بازرگانی، امور اراضی و همچنین سایر عرصه‌های فعالیتی مرتبط تاکید کرد.

مجتبی دهقان‌پور همچنین تمرکز بر بیان طرح‌ها و اقدامات شاخص و نوآور که توانسته‌اند در افزایش بهروری از جمله افزایش درآمدها و کاهش هزینه‌های تولید و همچنین حفظ منابع پایه منتج شود را به عنوان یک اولویت معرفی کرد.

به گزارش ایسنا، روایتگری خدمات با ملاحظات فنی‌تخصصی و مهندسی اطلاع‌رسانی به محوریت بهره‌برداران از دیگر شاخص‌های کیفی ارائه دستاوردها بود که مورد تاکید اعضای نشست قرار گرفت.

در پایان این جلسه مقرر شد هر یک از مدیریت‌های ستادی ۲۰ پروژه و شهرستان‌ها هر کدام ۱۰ پروژه شاخص و نوآور را به عنوان یک گام هدفمند رسانه‌ای در راستای جهاد تبیین به عموم جامعه معرفی کنند.

انتهای پیام 

نظر شما