شناسهٔ خبر: 67754853 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

وینگر ذوب آهن از بند مصدومیت رهایی یافت

اصفهان-ایرنا- باشگاه ذوب آهن اعلام کرد: سبحان خاقانی، وینگر این تیم از بند مصدومیت رهایی یافت و با پشت سر گذاشتن یک سال دوری از میدان بازی، تمرین خود در جمع سبزپوشان اصفهانی را از سر گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن اصفهان، سبحان خاقانی با پشت سر گذاشتن مصدومیت یک ساله آماده شروع فصل جدید رقابت های لیگ برتر با این تیم اصفهانی می‌شود.

خاقانی که در هفته هفتم لیگ برتر فصل گذشته با مصدومیت شدید از ناحیه رباط صلیبی مواجه شد، به این علت تا انتهای لیگ از میدان بازی دور ماند و پس از گذشت یک سال وقفه، تمرین خود با تیم ذوب آهن را آغاز کرد.

خاقانی متولد سال ۱۳۷۸ است که در پست وینگر برای گاندوها به میدان می رود و سابقه بازی در تیم های سیاه جامگان، تراکتور و استقلال را در کارنامه خود دارد.

به گزارش ایرنا، ذوب‌آهن اصفهان در پایان لیگ برتر بیست و سوم فوتبال کشور با کسب ۴۲ امتیاز و با ۳۰ گل زده در جایگاه پنجم جدول رده‌بندی قرار گرفت تا نسبت به فصل قبل، چهار رتبه پیشرفت و هشت امتیاز بیشتر کسب کند و به بهترین نتیجه خود در ۶ سال اخیر دست یابد.

ذوب آهن برای فصل پیش‌رو لیگ برتر فوتبال، قرارداد امیرحسین رنگرز جدی را تمدید و با شهرام سالاری و آرمان اکوان قرارداد جدید امضا کرد و با رهایی سبحان خاقانی از بند مصدومیت آماده شروع لیگ برتر ۱۴۰۴-۱۴۰۳ می‌شود.

نظر شما