شناسهٔ خبر: 67752113 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

«حفظ آبروی از دست رفته» هدف صهیونیست‌ها از حمله به یمن

در حالی که جنگنده‌های ائتلاف آمریکا و انگلیس ماه‌هاست حمله به یمن را در دستور کار قرار داده‌اند، حمله امروز جنگنده‌های اسرائیلی به بندر الحدیده صرفا با هدف حفظ آبروی از دست رفته به دلیل حمله پهپادی اخیر ارتش یمن به تل‌آویو صورت گرفته است.

صاحب‌خبر -

جوان آنلاین: حملات امروز جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به یمن در حالی صورت می‌گیرد که ائتلاف آمریکا و انگلیس از چند ماه پیش حمله به اهداف مربوط به ارتش یمن را در دستور کار خود قرار داده است.

به گزارش فارس، کارشناسان معتقدند با وجود حملات متعدد جنگنده‌های ائتلاف آمریکا و انگلیس به بندر الحدیده یمن، حملات امروز صهیونیست‌ها که با استفاده از هواپیما‌های سوخت‌رسان انجام شده، صرفا اقدامی نمایشی برای حفظ آبروی از دست رفته و هیمنه شکسته شده این رژیم به دلیل حمله پهپادی روز‌های اخیر جنبش انصارالله به تل‌آویو بوده است.

بر اساس اذعان مقام‌های اسرائیلی، ارتش یمن طی ماه‌های گذشته بیش از ۲۰۰ بار عملیات هوایی علیه بخش‌های مختلف سرزمین‌های اشغالی انجام داده‌اند و ناو‌های آمریکایی و انگلیسی که در آب‌های منطقه‌ای مستقر هستند به صورت مستمر در حال انجام عملیات علیه ارتش یمن هستند.

با این حال، ارتش اسرائیل امروز در واکنش به حمله پهپادی اخیر ارتش یمن به عمق تل‌آویو که طی آن چند صهیونیست کشته و مجروح شدند، با کمک جنگنده‌های اف-۳۵ و همچنین هواپیما‌های سوخت‌رسان، اقدام به حمله به تاسیسات نیروگاهی و انبار‌های ذخیره سوخت در بندر الحدیده یمن کردند.

ارتش یمن اعلام کرده است که این حمله صهیونیست‌ها بدون پاسخ باقی نخواهد ماند و رسانه‌های اسرائیلی نیز گزارش دادند که نیرو‌های هوایی و ارتش اسرائیل برای پاسخ احتمالی یمن، به حالت آماده باش در آمده است.

نظر شما