شناسهٔ خبر: 67745879 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

سرپرست ستاد بازسازی عتبات عالیات کرمانشاه:

امشب آخرین فرصت ثبت‌نام یا تمدید پروانه موکب‌داری اربعین است

سرپرست ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمانشاه گفت: متقاضیان ثبت یا تمدید مجوز و پروانه موکب‌داری تنها تا پایان امشب مهلت ثبت درخواست خود در سامانه موکب‌داری دارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، فهام مرادپور امروز _ شنبه سی‌ام تیر _ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پیش‌ازاین ۲۴۲ موکب در استان کرمانشاه در سامانه موکب‌داری ثبت‌نام انجام داده‌اند.

وی با بیان اینکه قرار شده تعدادی از موکب‌های استان از اول صفر کار خدمات‌رسانی به زوار اربعین را در استان آغاز کنند، افزود: پروانه ۱۰۵ موکب تأیید شده و دریافت پروانه ۱۱۹ موکب دیگر در دست اقدام است و ۱۸ موکب نیز تأیید نشده‌اند که ایرادات آن‌ها برای اصلاح به اطلاع متقاضیان ثبت این موکب‌ها رسیده است.

سرپرست ستاد بازسازی عتبات‌عالیات استان کرمانشاه تصریح کرد: بنا داریم در اربعین پیشرو موکب‌های بزرگ در سراسر استان و به طور ویژه در مرز خسروی برپا کنیم تا بتوانیم خدمات قابل‌قبولی به زوار اربعین ارائه کنیم

مرادپور با بیان اینکه اخذ مجوز برای برپایی موکب برای هر نوع خدمت‌رسانی به زوار اربعین هم در حوزه تغذیه و هم در حوزه اسکان زوار ضروری است، تأکید کرد: متقاضیانی که درصدد راه‌اندازی موکب هستند یا پروانه موکب آن‌ها منقضی شده است لازم است تا پایان امشب (ساعت ۲۴) شنبه ۳۰ تیر فرصت دارند تا با مراجعه به آدرس http://mokeb.atabat.org نسبت به دریافت یا تمدید مجوز و پروانه موکب‌داری اقدام نمایند.

به گزارش ایمنا، مرز بین‌المللی خسروی به عنوان اولین مرز زیارتی رسمی در کشور، هر ساله میزبان خیل عظیم زائران در طول سال به ویژه ایام اربعین حسینی است.

نظر شما