شناسهٔ خبر: 67745402 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

فرمانده سپاه لرستان:

جشنواره فرهنگی و ورزشی«شمیم خانواده» سپاه در لرستان برگزار می‌شود

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: پنجمین دوره جشنواره فرهنگی و ورزشی «شمیم خانواده» سپاه سراسر کشور در این استان برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از لرستان، سردار نعمت‌الله باقری ظهر امروز_ شنبه سی‌ام تیر - در نشست با خبرنگاران در سخنانی از برگزاری پنجمین دوره جشنواره فرهنگی و ورزشی «شمیم خانواده» سپاه در لرستان خبر داد و اظهار کرد: این جشنواره در راستای ارتقای سلامت جسمی فرزندان پاسدار، ایجاد روحیه و نشاط بین خانواده سپاه، نخبه‌یابی ورزشی در سطح فرزندان پاسدار، ایجاد مودت بین فرزندان پاسدار و خانواده آنها در سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: فرزندان پاسدار سراسر کشور در این مسابقات به میزبانی استان لرستان حضور دارند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با بیان اینکه فرزندان ۳۲ سپاه استانی، نیروهای دریایی، هوایی، زمینی و قرارگاه‌ها در این جشنواره فرهنگی و ورزشی شرکت می‌کنند، گفت: هدف اصلی ما در برگزاری این جشنواره این بوده است که جوانان و نوجوانان سراسر کشور را با آداب، رسوم و فرهنگ استان لرستان آشنا کنیم.

سردار باقری با تأکید بر اینکه پذیرش این جشنواره از روز دوم مرداد در استان لرستان خواهد بود، افزود: حدود هزار و ۹۰۰ نفر در قالب ۴۵ رده در این جشنواره حضور خواهند داشت.

وی بیان داشت: افتتاحیه این جشنواره فرهنگی و ورزشی در استان صبح روز چهارشنبه، سوم مرداد در مجموعه و سالن ورزشی شهید «چاغروند» خرم‌آباد برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با بیان اینکه جامعه هدف ما در این جشنواره فرهنگی و ورزشی فرزندان پسر پاسدار خواهد بود، عنوان کرد: این جشنواره در هفت رشته ورزشی فوتسال، والیبال، تیراندازی، شنا، تکواندو، کشتی و همچنین آمادگی جسمانی برگزار خواهد شد.

سردار باقری شعار این جشنواره فرهنگی و ورزشی در لرستان را «رهروان نهضت حسینی (ع) و یادبود خادم‌الرضا و شهدای خدمت» عنوان کرد و گفت: این جشنواره تا روز جمعه نیز ادامه خواهد داشت.

نظر شما