شناسهٔ خبر: 67745222 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

۱۷ هزار گروه جهادی در مدارس فعالیت دارند

وزیر آموزش‌وپرورش گفت: نزدیک به ۱۷ هزار گروه جهادی در مدارس مشغول فعالیت هستند که با تلاش و روحیه جهادی اقدامات غیرممکن را ممکن می‌کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا، رضا مراد صحرایی در آئین افتتاحیه طرح شهید عجمیان اظهار کرد: فضای آموزشی در نشاط دانش‌آموزان تأثیر دارد، بنابراین هر چقدر که در شادابی مدارس بکوشیم، به عدالت نزدیک می‌شویم.

وی با اشاره به اینکه قرارگاه جهادی با خلاقیت مدیریتی، اقدام به بازسازی و تعمیر مدارس کرده و با استفاده از ظرفیت‌ها اقدامات مؤثری انجام می‌دهد، افزود: دولت شهید آیت‌الله رئیسی دولت کار، امید و حرکت نامگذاری شد تا با این سه مؤلفه، برنامه‌ها و اهداف به بهترین شکل به نتیجه برسد.

وزیر آموزش‌وپرورش با بیان این مطلب که این وزارتخانه چند ۱۰ زیر مجموعه دارد که می‌تواند ظرفیت‌ها را به حداکثر برساند، یادآور شد: بودجه یکی از شاخص‌های پیشرفت است، اما عامل پیشرفت نیست، نقاط ضعف و قوت را باید باهم در نظر گرفت تا بر پایه ظرفیت‌ها برای رفع کاستی‌ها اولویت‌بندی صورت گیرد.

صحرایی اضافه کرد: اگر به قله‌ها نگاه کنیم، متوجه می‌شویم که انقلاب اسلامی دستاوردهای زیادی داشته و با این نگاه باید برای رفع کاستی‌ها تلاش کرد.

نظر شما