شناسهٔ خبر: 67747940 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

افزایش ۱۰۰ درصدی ظرفیت درمانی و امدادی هلال احمر در اربعین ۱۴۰۳

دستیار ویژه رئیس جمعیت با اشاره به آمادگی هلال احمر برای خدمت رسانی به زائران اربعین، گفت: ظرفیت درمانی و امدادی هلال احمر در اربعین ۱۴۰۳ نسبت به سال قبل رشد ۱۰۰ درصدی دارد. دستیار ویژه رئیس جمعیت با اشاره به آمادگی هلال احمر برای خدمت رسانی به زائران اربعین، گفت: ظرفیت درمانی و امدادی هلال احمر در اربعین ۱۴۰۳ نسبت به سال قبل رشد ۱۰۰ درصدی دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا، سعید اوحدی دستیار ویژه رئیس جمعیت هلال احمر گفت: ظرفیت درمانی و امدادی هلال احمر در اربعین ۱۴۰۳ نسبت به سال قبل رشد ۱۰۰ درصدی دارد.

وی افزود: برنامه‌های هلال احمر در خصوص پوشش امدادی و درمانی مراسم پیاده روی اربعین پیشرفت و تحقق ۹۰ درصدی داشته و در همین راستا مقرر شده تا سازمان امداد و نجات متولی عملیات داخل کشور و مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر، متولی خدمت رسانی در کشور عراق باشد.

اوحدی ادامه داد: تمامی دستگاه‌ها، سازمان‌ها و معاونت‌ها پای کار هستند تا خدمات رسانی بی نقصی به زائران اربعین ارائه شود. همچنین کنگره سلامت در اربعین در ۶ محور تخصصی با مشارکت دستگاه‌های مختلف در روز ۱۱ و ۱۲ مردادماه برگزار می‌شود.

وی افزود: سازمان داوطلبان هلال احمر نیز با برگزاری پویش‌های زائریار و مرهم زائر تلاش می‌کند تا به زائران کم توان کمک و نیاز‌های دارویی زائران در سفر را برطرف کند. آن چه اهمیت دارد، کیفیت خدمت رسانی و درمان است و بر همین اساس دارو‌هایی برای ارائه به زائران جمع‌آوری می‌شود که در صحت و سلامت و به شکل استاندارد باشند.

دستیار ویژه رئیس جمعیت در ادامه توضیح داد: در مراسم پیاده روی اربعین در ۴۰۰ نقطه خدمات بهداشتی و درمانی به زائران ارائه می‌شود و در این عرصه ۲۵۰۰ داوطلب به هلال احمر کمک خواهند کرد.

انتهای پیام/

نظر شما