شناسهٔ خبر: 67743176 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی عنوان کرد؛

رسیدگی به بیش از ٢ میلیون پرونده از مهر ١٤٠٠ تاکنون

اصانلو گفت: ٢ میلیون و ١٠ هزار و ٦٠ فقره پرونده در سه سال گذشته از مهر ١٤٠٠ تاکنون توسط شعب تعزیرات در سراسر کشور رسیدگی و مختومه شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، «احمد اصانلو» رئیس سازمان تعزیرات حکومتی امروز در آیین افتتاحیه دوره آموزشی ویژه روسای شعب تعزیرات حکومتی کشور که در مشهد برگزار شد، اظهار داشت: پیشرفت این سازمان در حوزه طراحی و بهره‌برداری از سامانه‌های مدیریت مبارزه با قاچاق از ١٣ درصد در ابتدای دولت سیزدهم به ١٠٠ درصد در حال حاضر رسیده است.

وی افزود: در حوزه هوشمندسازی نیز رتبه ٨٧ این سازمان در میان ١٦٢ دستگاه کشور در ابتدای دولت سیزدهم به رتبه ١٣ ارتقا یافته است.
رئیس سازمان تعزیرات حکومتی ادامه داد: سامانه ١٣٥ نیز برای رسیدگی به شکایات مردمی فعال شده است.

اصانلو گفت: در حوزه ساختار و نظام برنامه‌ریزی نیز اداره‌کل ویژه برای برنامه‌ریزی تاسیس و برنامع عملیاتی تدوین و ابلاغ شد.
وی تصریح کرد: مشکلات فرایند جذب نیرو نیز حل شد و تا پایان سال جذب نیرو صورت خواهد گرفت.

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی بیان داشت: بودجه سازمان نیز در سال ۱۴۰۰ حدود ۶ هزار میلیارد ریال بود که در سال جاری به ۲۳ هزار میلیارد ریال افزایش یافته است.

رسیدگی به بیش از ٢ میلیون پرونده

اصانلو خاطرنشان کرد: ٢ میلیون و ١٠ هزار و ٦٠ فقره پرونده در سه سال گذشته از مهرماه ١٤٠٠ تاکنون توسط شعب تعزیرات در سراسر کشور رسیدگی و مختومه شده است.

وی ابراز داشت: تعداد پرونده‌های وارده با شعب تعزیرات در این بازه زمانی ۲ میلیون و هشت هزار و ۳۵۳ فقره بود.

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی ادامه داد: همچنین در حوزه اجرای احکام یک میلیون و ۳۶۶ فقره پرونده در این بازه زمانی وارد و یک میلیون و ۳۵۶ فقره رسیدگی شد.

دوره آموزشی روسای شعب تعزیرات حکومتی سراسر کشور با هدف توانمندسازی همکاران قضایی و بررسی مباحثی در حوزه قاچاق به مدت ٢ روز در مشهد درحال برگزاری است.

انتهای پیام/

نظر شما