شناسهٔ خبر: 68328032 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

شهردار کرمانشاه:

۱۷۰ دستگاه اتوبوس زائران اربعین را در مرز خسروی و منذریه جابجا می‌کنند

شهردار کرمانشاه: شهردار کرمانشاه از استقرار و بکارگیری ۱۷۰ دستگاه اتوبوس برای جابجایی زائران اربعین در مرز خسروی و منذریه خبر داد.

صاحب‌خبر -

 به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، نادر نوروزی  در حاشیه بازدید از مرز خسروی در جمع  خبرنگاران  گفت: از مجموع اتوبوس هایی که برای جابجایی زائران در مرز مستقر شده اند  ۱۷۰ دستگاه اتوبوس و ۴۰ دستگاه ون برای حمل و نقل زائران اربعین حسینی از محل پارکینگ‌ها به مرز بین المللی خسروی اختصاص داده شده، که  به صورت شبانه روزی در خدمت زائران هستند.

وی افزود: به موکب‌های اطراف کرمانشاه نیز سرکشی شد و رضایت تمامی زائران را شاهد بودیم و هستیم؛ اقدامات لازم انجام شده است.

شهردار کرمانشاه، پذیرایی از زائرین را یکی از اولویت‌های همه کرمانشاهیان دانست و افزود: شهرداری کرمانشاه برحسب وظیفه کار روفت و روب و نظافت قصرشیرین را بر عهده دارد.

 وی افزود: برای نظافت و روفت و روب قصرشیرین ۱۰۰ نیروی فعال به این شهرستان اعزام و دو دستگاه جاروی کمپرسی و تعدادی مخازن زباله نیز به این شهرستان ارسال شده است، همچنین ۲۰ نیروی آتش‌نشان و پنج دستگاه خودروی آتش‌نشانی نیز در مرز خسروی مستقر شده‌اند.

شهردار کرمانشاه تصریح کرد:در بازدیدی که از موکب‌ها داشتیم امسال نظم خوبی در  آنها برقرار بوده و در حال حاضر نیز موکب‌های جدیدی برای پذیرایی از زوار عتبات عالیات درمسیر برگشت زائرین جانمایی شده است و تا پایان مراسم اربعین میزبانی از زائرین در این موکب‌ها ادامه خواهد داشت.

وی اضافه کرد: امسال بیش از ۲ سال گذشته نظم، ترتیب و امنیت برقرار بود و امید است بتوانیم تا پایان سفر‌های اربعینی در خدمت زوار باشیم.

وی به  تعداد یکصد نیرو در شهر قصرشیرین عملیات نظافت شهر قصرشیرین را برعهده دارند اشاره کرد و افزود :  انتقال زباله‌های موجود در شهر قصر شیرین ا به مکان‌هایی که از پیش تعیین و مقرر شده و عملیات بازیافت در آنها انجام می‌شود، منتقل می‌شوند.

انتهای پیام/

نظر شما