شناسهٔ خبر: 67742650 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

امروز تل‌آویو، فردا میادین و سکوهای گازی

ایرنا

یک رسانه رژیم صهیونیستی با تیتر «امروز تل‌آویو، فردا میادین و سکوهای گازی»، به ناکامی ارتش این رژیم در مقابله با پهپادهای یمنی اشاره کرد و به سران تل‌آویو درباره عملیات مشابه هشدار داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، رژیم صهیونیستی با انتقاد از شکست ارتش در حمله پهپادی به تل آویو، این رژیم را «رژیم توهم و پشیمانی» نامید.

این پایگاه خبری همچنین با اشاره به ناکامی ائتلاف غربی و عربی در دفاع از رژیم صهیونیستی و مقابله با پهپادهای یمنی نوشت: «امروز تل آویو و فردا میادین و سکوهای گازی».

اینتل تایمز با اشاره به دستپاچگی سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در موضوع اطلاع رسانی عملیات یمن در تل آویو اضافه کرد: سخنگوی ارتش ابتدا اعلام کرد که نشانه ای از نفوذ پهپاد از سمت دریا وجود ندارد و از عبارت هایی مانند «ندیدیم»، «نشنیدیم»، «بررسی می کنیم» و «اعلام می کنیم» استفاده کرد، اما ناگهان به صورت معجزه آسایی این عبارت ها به «دیدیم» و «شنیدیم» تبدیل شد.

این پایگاه صهیونیستی افزود: اظهارات کدام سخنگوی ارتش را باید باور کنیم، آنکه نمی داند و یا آنکه برای آرام کردن تلاش می کند؟

نیروهای مسلح یمن بامداد جمعه ۲۹ تیر ماه با پهپاد جدید و تهاجمی «یافا» به شهر اشغالی تل‌آویو حمله کرد که در نتیجه آن یک صهیونیست کشته و هشت نفر نیز زخمی شدند.

ارتش و نهادهای اطلاعاتی رژیم صهیونیستی ساعتی پس از این حادثه سکوت و اعلام کردند که در حال بررسی موضوع هستند. این نهادها ساعت ها پس از انتشار بیانیه نیروهای مسلح یمن، این حمله را تایید کردند.

این پهپاد رادارگریز، پس از ورود به حریم هوایی تل‌آویو، یک ساختمان را در نزدیکی سفارت آمریکا در این منطقه هدف قرار داد.

نیروهای مسلح یمن روز جمعه با پذیرش مسئولیت این حمله اعلام کردند که تل‌آویو از این پس برای صهیونیست‌ها ناامن است.

سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد که تل‌آویو از این پس ناامن و هدف اصلی و در تیررس سلاح های این کشور است.

وی اضافه کرد: این عملیات با استفاده از یک پهپاد رادارگریز به نام «یافا» انجام شد و با موفقیت به اهداف از پیش تعیین شده دست یافت.

نظر شما