شناسهٔ خبر: 67738755 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

میزبانی کرمانشاه در مسابقات والیبال قهرمانی جوانان پسر کشور

فاطمه احمدیان

رئیس هیات والیبال استان کرمانشاه گفت: مرحله نخست مسابقات کانون‌های والیبال پسران زیر ۲۰ سال کشور(جوانان) در کرمانشاه برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

بهمن بوچانی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه مسابقات کانون‌های والیبال پسران زیر ۲۰ سال کشوراز فردا ( ۳۱ تیر) آغاز می‌شود، اظهار کرد: فدراسیون والیبال برای برگزاری این دوره از مسابقات کشور را به هشت منطقه تقسیم کرده و هر منطقه میزبانی تعدادی از تیم‌های شرکت کننده است. 

وی افزود: در این مسابقات کرمانشاه نیز در کنار استان‌های تهران، کرمان، آذربایجان شرقی، زنجان، فارس، خراسان رضوی و البرز میزبان تعدادی از تیم‌های شرکت کننده خواهد بود. 

رئیس هیات والیبال استان کرمانشاه تصریح کرد: در مرحله مقدماتی مسابقات کانون‌های والیبال پسران زیر ۲۰ سال به میزبانی کرمانشاه، تیم‌هایی از استان‌های کرمانشاه، مازندران، مرکزی، قزوین و کردستان حضور خواهند داشت. 

وی اضافه کرد: این مسابقات از عصر فردا (۳۱ تیر) در سالن والیبال شهید هادیان مجموعه ورزشی آزادی کرمانشاه شروع خواهد شد و تا روز چهارشنبه این هفته (سوم مرداد) ادامه دارد.

بوچانی اضافه کرد: پس از پایان مرحله مقدماتی این رقابت‌ها، از هر منطقه دو تیم به مرحله بعد راه پیدا خواهند کرد و در قالب ۱۶ تیم باهم رقابت می‌کنند. 

وی ابراز امیدواری کرد: تیم کرمانشاه از مرحله مقدماتی این رقابت‌ها به مرحله بعدی صعود کند. 

به گفته این مسئول، افتتاحیه مسابقات ساعت ۱۷ فردا (یکشنبه) با حضور جامعه والیبال استان و مسئولین استانی در سالن شهید هادیان برگزار می‌شود. 

انتهای پیام 

نظر شما