شناسهٔ خبر: 67734341 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

قلی‌زاده در سه‌راهی تراکتور، پرسپولیس و استقلال

لژیونر فوتبال ایران در سه‌راهی حضور در یکی از ۳ تیم مطرح و پرهوادار فوتبال ایران قرار دارد.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - در حالی‌که نقل‌وانتقالات فوتبال ایران با حرارت و شدت خاصی پیگیری می‌شود و تیم‌های مطرح به دنبال سبقت گرفتن از یکدیگر و به قول معروف بمب ترکاندن هستند، برخی بازیکنان به هدف اصلی و میدان رقابت تیم‌ها تبدیل شده‌اند.

البته طی روز‌های اخیر فعالیت تیم‌ها در نقل‌وانتقالات شدت بیشتری گرفته و هرکدام به دنبال جذب بهترین‌ها در بازار موجود هستند که یکی از این بازیکنان علی قلی‌زاده، لژیونر ملی‌پوش فوتبال ایران شاغل در لیگ لهستان است.

براساس آخرین صحبت‌های رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مالکان و حامیان مالی سرخپوشان به وی مأموریت داده‌اند که در صورت نیاز و موافقت گاریدو باب مذاکرات با باشگاه لهستانی برای جذب قلی‌زاده باز و پیگیری شود.

این در حالی است که نام این بازیکن از نیم فصل در لیست خرید جواد نکونام هم به چشم می‌خورد و در روز‌های اخیر هم فرشید سمیعی، سرپرست مدیرعاملی استقلال به طور مکتوب از باشگاه لخ پوزنان لهستان شرایط انتقال قرضی یا قطعی قلی‌زاده را جویا و با مدیر برنامه این بازیکن وارد مذاکره شد تا زمینه حضور او در استقلال را فراهم کند که باشگاه لهستانی میزان رضایت‌نامه قلی‌زاده را چیزی حدود ۲ میلیون دلار اعلام کرده است که البته این جدا از مبلغی است که باید به خود قلی‌زاده پرداخت شود.

از سوی دیگر گفته می‌شود که باشگاه تراکتور هم مذاکرات خوبی با این بازیکن داشته و شاید از سایر رقبا به حصول نتیجه نزدیک‌تر باشد.

با این شرایط باید دید در نهایت کدام باشگاه در جذب این بازیکن موفق خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما