شناسهٔ خبر: 67734745 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

غیبت همزمان سه دفاع میانی؛

چالش بزرگ مورایس: به وقت پیدا کردن راه‌حل

ژوزه مورایس در بازی پلی آف برابر الشباب الاهلی سه مدافع میانی خود را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد و این مشکلی بزرگ برای سپاهان در مصاف با نماینده امارات به شمار می‌رود.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش ‌سه"، آخرین دوره لیگ قهرمانان آسیا در فصل گذشته برای سپاهان با شکست مقابل الهلال به اتمام رسید، اما در این بین سه بازیکن سپاهان به دلیل محرومیت شانس حضور در اولین بازی آسیایی فصل بعدی را از دست دادند تا حالا مورایس کار بسیار سختی در دیدار پلی‌آف مقابل الشباب در نقش جهان داشته باشد.
هادی محمدی به دلیل اخراج مقابل نیروی هوایی و سپس محرومیت 4 جلسه‌ای، محمد دانشگر به دلیل محرومیت دو جلسه‌ای (اخراج مستقیم در بازی رفت مقابل الهلال) و درنهایت سیاوش یزدانی به دلیل محرومیت دو جلسه‌ای (اخراج مستقیم در بازی برگشت مقابل الهلال) شانس حضور در ترکیب سپاهان مقابل الشباب را از دست داده‌اند و در واقع این روزها تنها امین حزباوی است که فرصت حضور در اولین بازی سپاهان در لیگ نخبگان را پیش رو دارد.

2055867

با این وصف مورایس همچنان یک بازیکن تخصصی برای یکی از سرنوشت‌سازترین مسابقات فصل در اختیار ندارد و برای حل این مشکل دو راه حل پیش روی او و دستیارانش قرار دارد.

2055865

اولین راه حل مورایس استفاده از برایان دابو به عنوان زوج امین حزباوی در قلب خط دفاعی است که با توجه به جایگاه ویژه هافبک بورکینافاسویی در میانه میدان برای طلایی‌پوشان و عدم جذب بازیکن قابل اتکا در همین پست، مخاطراتی به همراه دارد.

راه حل دوم مورایس هم جذب یک بازیکن تخصصی دیگر در پست دفاع میانی است تا بتواند با قرار گرفتن در کنار امین حزباوی به سپاهان برای گذر از اولین مرحله پلی‌آف کمک کند.

2055868

سپاهان در صورت پیروزی مقابل الشباب به دیدار دوم مرحله پلی آف مقابل الغرافه می‌رسید و البته باید دید سرمربی پرتغالی طلایی‌پوشان برای عبور از چالش‌های سختی که پیش رو دارد و همینطور کامل کردن تیمش در سایر نقاط چه راهکارهایی را به کار می‌گیرد.

نظر شما