شناسهٔ خبر: 67733225 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

گردان‌های حزب الله عراق عملیات یمن در تل‌آویو را تبریک گفت

رویا معصومی

گردان‌های حزب الله عراق در بیانیه‌ای عملیات پهپادی بامداد امروز یمن در تل‌آویو را تبریک گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، این گردان‌ها از عملیات جهادی ارتش یمن در عمق اراضی اشغالی به ویژه عملیات با پهپاد رادار گریز «یافا» حمایت کرد.

گردان‌های حزب‌الله عراق به رهبران محور مقاومت و رزمندگان آن، عملیات یمن در تل‌آویو را تبریک گفت که بقایای استکبار رژیم صهیونیستی را نابود کرد.

پیشتر نیروهای مسلح یمن اعلام کردند نیروی هوایی یک عملیات نظامی ویژه را انجام داده است که شامل حمله به یکی از اهداف مهم در منطقه اشغالی یافا (تل‌آویو) با یک پهپاد جدید رادارگریز به نام «یافا» می‌شد. این عملیات با موفقیت به اهداف خود دست یافت.

کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی درباره جزئیات عملیات ارتش یمن در عمق تل‌آویو گزارش کرد: پهپاد یمنی از صحرای سینا گذشته و سپس از دریای مدیترانه عبور کرده و به سواحل تل آویو رسیده است. این پهپاد در ارتفاع پایین پرواز کرده و از مسیرهای جدیدی استفاده کرده است. پدافند هوایی مصر و رژیم صهیونیستی در شناسایی و مقابله با این نوع پهپادها ضعف شدیدی دارند.

این گردان‌ها همچنین حملات دقیق مقاومت لبنان را هم تبریک گفت که در حمایت از فلسطین خسارات و شکست‌های را به دشمن صهیونیستی وارد کرده است.

گردان‌های حزب‌الله عراق اعلام کرد عملیات محور مقاومت بسیار تاثیرگذار شده است و رزمندگان آن در صورت حمله فراگیر دشمن صهیونیستی در بالاترین سطح از آمادگی قرار دارند.

انتهای پیام

نظر شما