شناسهٔ خبر: 67731403 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

بیانیه نیروهای یمن از هدف قراردادن یک فروند کشتی در خلیج عدن

نیروهای مسلح یمن با صدور بیانیه ای جزییات هدف قرار دادن کشتی لوبیویا با شماری از موشک‌های بالستیک و هواپیماهای بدون سرنشین در خلیج عدن منتشر کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره؛ نیروهای مسلح یمن با صدور بیانیه ای جزئیات عملیات بی سابقه خود را در هدف قرار دادن کشتی لوبیویا (Lobivia) با شماری از موشک های بالستیک و هواپیماهای بدون سرنشین در خلیج عدن منتشر کردند.
سرتی‍پ یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن ضمن قرائت بیانیه نیروهای مسلح گفت بسم الله الرحمن الرحیم. خداوند در قرآن کریم فرمود: «وَلَیَنْصُرَنَّ اللَّهُ مَنْ یَنْصُرُهُ ۗ إِنَّ اللَّهَ لَقَوِیٌّ عَزِیزٌ(و خداوند کسانی را که یاری او کنند؛ یاری می‌کند. خداوند قوی و شکست ناپذیر است.) راست گفت خداوند بزرگ و بلند مرتبه. در راستای حمایت از مظلومیت مردم فلسطین و مجاهدان آن و در پاسخ به جنایت‌ها و کشتارهای رژیم اشغالگر اسرائیلی در نوار غزه، نیروی دریایی و یگان موشکی و یگان پهپادی نیروهای مسلح یمنی به یاری خداوند عملیات نظامی بی سابقه و مشترکی را در خلیج عدن به اجرا در آورد.

<div id="video-display-embed-code_11332631"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4286879/11332631?width=600&height=350"></script></div>

وی افزود در این عملیات کشتی لوبیویا (Lobivia) با شماری از موشک های بالستیک و هواپیماهای بدون سرنشین هدف قرار داده شد و به فضل الهی هدف تعیین شده با دقت مورد اصابت قرار گرفت. هدف قرار دادن این کشتی به دلیل اقدام شرکت مالک این کشتی در نقض ممنوعیت آمد و شد به سمت بنادر فلسطین اشغالی صورت گرفت. ادامه تجاوزات اسرائیل و ارتکاب کشتارها و جنایت ها ضد برادران در نوار غزه باعث می شود ملت یمن و نیروهای مسلح این کشور و مقامات مومن و مجاهد آنان بیشتر به عملیات حمایت و پشتیبانی ا زملت مظلوم فلسطین اصرار داشته باشند. نیروهای مسلح یمنی بار دیگر فراخوان خود را به همه ملتهای عربی و اسلامی تکرار می کند و از آنها می خواهد وظایف دینی و انسانی و اخلاقی خود را نسبت به ملت عربی فلسطینی انجام دهند و به صورت فعال در این نبرد سرنوشت ساز و حتمی شرکت داشته باشند. عملیات نیروهای مسلح یمن به یاری خداوند باریتعالی تنها با توقف تجاوزات به نوار غزه و برداشتن محاصره از ملت فلسطینی متوقف می شود. خداوند ما را کافی است و او بهترین وکیل و بهترین مولا و بهترین یاریگر ماست. یمن آزاد و عزیز و مستقل باقی خواهد ماند و پیروزی از آنِ یمن و همه آزادگان امت خواهد بود.

نظر شما