شناسهٔ خبر: 68471347 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه دنیای‌اقتصاد | لینک خبر

تداوم حملات موشکی، پهپادی و توپخانه‌ای حزب‌الله/ این مواضع اسرائیل هدف قرار گرفت

مهر : منابع خبری از تداوم حملات موشکی، پهپادی و توپخانه‌ای حزب‌الله لبنان علیه نظامیان و جنگ‌افزارهای ارتش اسرائیل خبر دادند.

صاحب‌خبر -

به نقل از النشره، حملات موشکی، پهپادی و توپخانه‌ای حزب‌الله لبنان به اهداف نظامی در شمال سرزمین‌های اشغالی همچنان ادامه دارد.

در همین راستا حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌هایی از حملات جدید خود علیه نظامیان و مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

خبر مرتبط
پدافند هوایی حزب‌الله اسرائیل را ترساند/ تلویزیون تل‌آویو اعتراف کرد

رسانه اسرائیلی درباره ایجاد پدافند هوایی حزب‌الله لبنان گزارش داد: روند ایجاد آن چندین سال طول کشید. اولین نشانه‌ها حدود پنج سال پیش، زمانی که حزب‌الله شروع به استفاده از رادارهای خود روی هواپیماهای نیروی هوایی اسرائیل کرد، ظاهر شد.

اداره اطلاع‌رسانی حزب‌الله لبنان بیان کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۱۷:۳۵ بعد از ظهر روز یکشنبه یکم سپتامبر ۲۰۲۴ موضع رامیا را با گلوله‌های توپخانه هدف گرفتند و آن را به صورت مستقیم مورد اصابت قرار دادند.

ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه عصر امروز به وقت محلی نیز موضع صهیونیستی «جل العلام» در شمال سرزمین‌های اشغالی هدف حمله توپخانه‌ای رزمندگان حزب‌الله لبنان قرار گرفت.

در بیانیه دیگر حزب‌الله لبنان آمده است: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۴:۴۵ بعد از ظهر روز یکشنبه یکم سپتامبر ۲۰۲۴ تجهیزات جاسوسی موجود در موضع حدب یارون را با یک پهپاد انتحاری هدف قرار دادند. این پهپاد انتحاری به صورت مستقیم به این تجهیزات جاسوسی اصابت کرد و انهدام آن‌ها را در پی داشت.

همچنین حزب‌الله لبنان از حمله موشکی به نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در اطراف موضع صهیونیستی «المرج» واقع در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

علاوه بر این‌ اداره اطلاع‌رسانی حزب‌الله لبنان بیان کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان و در واکنش به تعرض‌های دشمن به روستاهای مقاوم جنوبی و خانه‌های امن به ویژه تعرضِ صبح امروز به شهرک رمیش، رزمندگان مقاومت اسلامی روز یکشنبه یکم سپتامبر ۲۰۲۴ گشتی ارتش «اسرائیل» در اطراف ایست‌بازرسی کفریووال را با تسلیحات مناسب هدف قرار دادند و تلفاتی قطعی را به دشمن وارد آوردند.

بنابراین شمار حملات روز جاری رزمندگان حزب‌الله لبنان به مواضع و نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی طی روز جاری به ۶ عملیات می‌رسد.

نظر شما