شناسهٔ خبر: 67730187 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

باید هنجارهای رفاقتی جایگزین رفتارهای رقابتی انتخابات شود

با برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب دکتر پزشکیان به عنوان رییس جمهور باید هنجارهای رفاقتی جایگزین رفتارهای رقابتی در انتخابات شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، امام جمعه موقت گناباد در خطبه های نماز جمعه امروز گناباد گفت: برخی رفتارهای رقابتی در زمان تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری به اقتضای شرایط ایجاد شده بود و نقش مهمی در مشارکت حداکثری مردم در انتخابات داشت ولی با برگزاری این انتخابات زمان آن رفتارها گذشته و باید هنجارهای رفاقتی جای خود را به رفتارهای رقابتی بدهد.

حجت الاسلام رضا مدنی افزود: تحلیل شرایط و استمرار رفتارهای رقابتی نه تنها سودی برای کشور ندارد بلکه ضرر و زیان زیادی هم به دنبال دارد و باید از آنها پرهیز کرد و با وحدت و همدلی از ظرفیتهای موجود برای توسعه و پیشرفت کشور بهره گرفت.

امام جمعه موقت گناباد گفت: برای تبدیل رفتارهای رقابتی به هنجارهای رفاقتی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری به وظیفه خود عمل کردند و به رییس جمهور منتخب تبریک گفتند و امروز مسعود پزشکیان رییس جمهور همه ملت ایران است و نباید دیگر صحبتی از ۱۷ میلیون و یا ۱۴ میلیون رای به میان بیاید.

مدنی با اشاره به این که دکتر پزشکیان در تبلیغات انتخاباتی خود بر مشارکت همه سلایق سیاسی کشور بر اساس تعهد و تخصص در مدیریت بخشهای مختلف تاکید داشت افزود: امروز چشم همه دلسوزان به وعده های رییس جمهور منتخب است.

وی گفت: با وجود تبلیغات گسترده دشمنان برای نا امید کردن مردم برای حضور در انتخابات ولی مردم با مشارکت گسترده در انتخابات ترفندهای معاندان و استکبار جهانی را نقش بر آب کردند.

مرکز شهرستان گناباد در ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

نظر شما