شناسهٔ خبر: 68271548 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

فرماندار شهرستان بوکان:

مقاوم‌سازی ساخت‌وساز در روستاهای همجوار شهر بوکان مورد توجه قرار گیرد

فرماندار شهرستان بوکان گفت: امروزه با توجه به ظرفیت و مهاجرپذیری، افراد زیادی از شهر به روستاهای نزدیک همجوار مهاجرت می‌کنند و به جهت استاندارد بودن و مقاوم‌سازی در روند ساخت سازه‌ها، بخشداری‌ها و دهیاری‌ها باید آگاه و در جریان باشند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، خشایار صنعتی امروز _دوشنبه بیست‌ونهم مرداد_ در جمع دهیاران بخش مرکزی شهرستان بوکان اظهار کرد: شبکه آب داخل شهر و روستاهای حوزه شهرستان و خط انتقال نیاز به بررسی و اصلاح دارد.

وی با تأکید بر بررسی مشکلات حوزه آب شرب چه به صورت کمی و چه به صورت کیفی افزود: این امر باید با همکاری و یکدلی تمامی دستگاه‌ها صورت گیرد و تمام مسئولیت نباید بر عهده یک دستگاه اجرایی باشد.

فرماندار شهرستان بوکان گفت: امروزه اهم خدمت‌رسانی، خدمت به مردم است و تمامی مسئولین حوزه موظفند مشکلات آب در حوزه روستایی را با بهره‌گیری از همه توان نیروی انسانی، خدمات پیمانکاری که در اختیار دارند در جهت رفاه حال روستاییان حل و فصل کنند.

صنعتی تصریح کرد: حفر چاه یکی از راه‌های بسیار خوب و کارآمد در خصوص رفع مشکل آب روستایی است که با توجه به رشد جمعیتی در منطقه، تکمیل پروژه‌های آب‌رسانی، حفر و تجهیز و به‌سازی شبکه، قطعاً نیاز به سرمایه‌گذاری زیادی در این بخش خواهد بود.

وی عنوان کرد: امروزه با توجه به ظرفیت و مهاجرپذیری، افراد زیادی از شهر به روستاهای نزدیک همجوار مهاجرت می‌کنند و به جهت استاندارد بودن و مقاوم‌سازی در روند ساخت سازه‌ها، بخشداری‌ها و دهیاری‌ها باید آگاه و در جریان باشند.

فرماندار شهرستان بوکان خاطرنشان کرد: توجه جدی به زیرساخت‌های محورهای مواصلاتی را عاملی مهم در توسعه شهرستان و روستاها است و ارائه آموزش‌ها در جهت ارتقای فرهنگ ترافیکی در سطح شهرستان لازم است.

صنعتی اظهار کرد: توزیع سرانه باید تعادل داشته باشد و با تمام توان از تمام ظرفیت‌های موجود در جهت امر به‌سازی راه‌ها، و مدارس استفاده می‌شود.

وی عنوان کرد: ان‌شاءالله در ایام دهه فجر سال‌جاری بتوانیم لاین کنار گذر شهر بوکان را به اتمام رسانیده و ترافیک ترانزیتی داخل شهر را به کمترین حد امکان برسانیم و سعی بر آن داریم که خدمت‌گذار واقعی مردم باشیم و هر آنچه در توان داریم برای آبادی شهر و آسایش مردم دریغ نکنیم.

نظر شما