شناسهٔ خبر: 67727778 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) میاندوآب خبر داد:

توزیع ۱۲ هزار پرس غذا بین مددجویان

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) میاندوآب گفت: به مناسبت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، ۱۲ هزار پرس غذای گرم بین خانوارهای مددجوی زیرپوشش این نهاد توزیع شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی ،چوپان نژاد با تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، اظهار کرد: مانند سال‌های گذشته و هم‌زمان با ماه محرم و در راستای طرح اطعام نیازمندان، تهیه غذای گرم برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) میاندوآب در دستور کار قرار گرفت.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) میاندوآب افزود: در این راستا بیش از ۱۲ هزار پرس غذای گرم برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) میاندوآب، چهاربرج و باروق تدارک و به آنها اهدا شد.
 
 وی افزود: این تعداد غذای گرم توسط کمیته امداد امام خمینی (ره)، مراکز نیکوکاری و با استفاده از ظرفیت خیرین تهیه شد.
 
 چوپان نژاد با اشاره به اینکه تدارک بسته‌های معیشتی و غذای گرم در ایام خاص مانند ماه محرم، اعیاد و ماه رمضان برای مددجویان همواره در دستور کار قرار دارد، تصریح کرد: در مناسبت‌های خاص نیز اقلام و بسته‌هایی برای مددجویان تحت پوشش تدارک‌دیده‌شده و بین خانواده‌های مددجوی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) میاندوآب، چهاربرج و باروق توزیع می‌شود.
 
 رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) میاندوآب با تقدیر و تشکر از ستاد خیرین و کمک‌های مردمی به این نهاد، اظهار کرد: خیرین نیکوکار میاندوآب همواره یار و مددکار ما بوده و هستند در راستای رفع نیاز‌های محرومان و اقدامات خداپسندانه قدم برداشته‌اند و امیدواریم همیشه یارویاور ما باشند.
 
 چوپان نژاد افزود: از اقشار مختلف مردم و خیرین می‌خواهیم تا همچنان ایتام و خانواده‌های بی‌بضاعت را فراموش نکرده و آنها را از اعطای کمک‌های مادی و معنوی خود بی‌بهره نکنند.

نظر شما