شناسهٔ خبر: 67727578 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: رجا | لینک خبر

انفجار در نزدیکی کنسولگری آمریکا در تل‌آویو/ عبور پهپاد یمنی از لایه‌های بی‌شمار امنیتی صهیونیست‌ها/ انصارالله یمن: عملیات پهپادی در تل‌آویو، فقط یک آغاز است

سخنگوی نیروهای مسلح یمن تاکید کرد که یمن، بانک اهداف نظامی و امنیتی حساس در عمق فلسطین اشغالی را در اختیار دارد و در پاسخ به جنایت‌های روزانه دشمن در حق ساکنان نوار غزه، به هدف قرار دادن این اهداف ادامه می‌دهد.

صاحب‌خبر -
گروه بین‌الملل-رجانیوز: یک بمب در نزدیکی کنسولگری آمریکا در منطقه یهودا تل آویو منفجر شده است. رسانه‌های رژیم صهیونیستی از آغاز تحقیقات نیروهای امنیتی درباره این انفجار خبر دادند.
 
در عین حال برخی از رسانه‌ها از احتمال حمله پهپادی به این منطقه خبر دادند. 
 
 
رسانه‌های رژیم صهیونیستی به نقل از منابع امنیتی گزارش دادند که یک پهپاد بزرگ از سمت دریا در ارتفاع پائین به تل آویو نزدیک شد و مشخص نیست که چگونه توانسته از همه لایه‌های سیستم‌های دفاعی عبور و به ساختمانی در تل آویو برخورد کند.
 
در همین رابطه منابع خبری از هلاکت یک صهیونیست و زخمی شدن هفت نفر دیگر در این حمله خبر دادند.
 
نیروهای مسلح یمن: تل‌آویو از این پس ناامن است
سرتیپ یحیی سریع در بیانیه‌ای با پذیرش مسئولیت عملیات پهپادی بامداد امروز در تل‌آویو، افزود: یگان پهپادی نیروهای مسلح یمن، به یک هدف مهم در منطقه اشغالی «یافا» که اسرائیل آن را «تل‌آویو» می نامد، حمله کرده است.
 
سریع اضافه کرد: این عملیات با استفاده از یک پهپاد رادارگریز به نام «یافا» انجام شد و با موفقیت به اهداف از پیش تعیین شده دست یافت.
 
 
وی اظهار داشت: نیروهای مسلح یمن، منطقه اشغالی یافا را منطقه ناامن اعلام می‌کند و این منطقه از اهداف اصلی و در تیر رس سلاح‌های یمن است و تلاش‌های خود را بر هدف قراردادن عمق دشمن صهیونیستی متمرکز می کند.
 
سخنگوی نیروهای مسلح یمن تاکید کرد که یمن، بانک اهداف نظامی و امنیتی حساس در عمق فلسطین اشغالی را در اختیار دارد و در پاسخ به جنایت‌های روزانه دشمن در حق ساکنان نوار غزه، به هدف قرار دادن این اهداف ادامه می‌دهد.
 
سرتیپ سریع افزود: عملیات نیروهای مسلح یمن در پشتیبانی از مبارزان نوار غزه که از امت‌های اسلامی و عربی دفاع می‌کنند ادامه خواهد یافت و این عملیات تا زمان توقف تجاوز و لغو محاصره ملت فلسطین، متوقف نخواهد شد.ر بیانیه‌ای اعلام کرد که ارتش یمن در عملیاتی ویژه که جزئیات آن اعلام خواهد شد، تل‌آویو واقع در فلسطین اشغالی را هدف قرار داده است. 
 
عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن: عملیات تل آویو فقط یک آغاز است
«حزام الاسد»عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن گفت: عملیات پهپادی در تل‌آویو، مقدمه گسترش اقدامات تنبیهی آینده است.
 
وی افزود: دشمن صهیونیستی در همه شهرهای فلسطین منتظر اقدامات نیروهای مسلح یمن باشد و تا زمانی که تجاوز ادامه داشته باشد، دشمن با ضربات سنگین‌تری روبرو خواهد شد.
 
الاسد گفت: در عملیات علیه دشمن صهیونیستی وارد یک مرحله راهبردی شده ایم و همکاری کامل و نزدیکی با دیگر جبهه‌های مقاومت در لبنان، عراق و فلسطین داریم.
 
واکنش وزیر صهیونیست به حمله پهپادی به تل‌آویو
وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در واکنش به حمله پهپادی یمن به تل‌آویو، مدعی شد که «سکوت در مقابل حمله به شهرک‌های شمالی» مسبب این ضربه بوده است.
 
«ایتامار بن گویر» افزود: وضعیت در مرزهای شمالی (مرزهای لبنان) خط قرمزها را رد کرده است.
 
 
وی اضافه کرد: وقتی در مقابل حمله به شهرک های «کریات شمونه» و «سدیروت» سکوت می کنیم باید منتظر حمله به تل‌آویو باشیم.
 
بن گویر ادعا کرد: سال‌های طولانی در قبال غزه سیاست سکوت و تحمل را در پیش گرفتیم و این برای امنیت داخلی پذیرفتنی نیست.
 
 
 

نظر شما