شناسهٔ خبر: 67728973 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه رسالت | لینک خبر

بیانیه یحیی سریع درباره حمله پهپادی به تل آویو

سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن گفت: این عملیات با یک هواپیمای بدون سرنشین جدید به نام «یافا» انجام شد که می‌تواند از سامانه‌های دفاعی دشمن عبور کند و رادار‌ها نمی‌توانند آن را شناسایی کنند.

صاحب‌خبر -

نیرو‌های مسلح یمن با صدور بیانیه‌ای جزئیات عملیات بی سابقه خود در هدف قرار دادن تل آویو را منتشر کردند.

سرتی‍پ یحیی سریع سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن ضمن قرائت بیانیه نیرو‌های مسلح گفت: بسم الله الرحمن الرحیم. خداوند در قرآن کریم فرمود: فَإِذَا جَاءَ وَعْدُ الْآخِرَةِ لِیَسُوءُوا وُجُوهَکُمْ وَلِیَدْخُلُوا الْمَسْجِدَ کَمَا دَخَلُوهُ أَوَّلَ مَرَّةٍ وَلِیُتَبِّرُوا مَا عَلَوْا تَتْبِیرًا (و هنگامی که وعده دوم فرا رسد (آنچنان دشمن بر شما سخت خواهد گرفت که) آثار غم و اندوه در صورت هایتان ظاهر می‏ شود و داخل مسجد (اقصی) می‏ شوند، همانگونه که در دفعه اول وارد شدند، و آنچه را زیر سلطه خود می‏ گیرند درهم می‏ کوبند!). راست گفت خداوند بزرگ و بلند مرتبه.

در راستای حمایت از مظلومیت مردم فلسطین و مجاهدان آن و در پاسخ به جنایت‌ها و کشتار‌های رژیم اشغالگر اسرائیلی علیه برادران ما در غزه، یگان پهپادی نیرو‌های مسلح یمنی به یاری خداوند عملیات نظامی بی سابقه‌ای را به اجرا در آورد.

این عملیات یکی از اهداف مهم است که در منطقه اشغالی یافا که اسرائیل به آن تل آویو می‌گوید به اجرا در آمد. این عملیات با یک هواپیمای بدون سرنشین جدید به نام «یافا» انجام شد این پهپاد می‌تواند از سامانه‌های دفاعی و رهگیری دشمن عبور کند و رادار‌ها نمی‌توانند این پهپاد را شناسایی کنند. این عملیات اهداف خود را با موفقیت به پایان رساند.

نیرو‌های مسلح یمن منطقه اشغالی یافا (تل آویو) را به عنوان یک منطقه نا امن اعلام می‌کند و زین پس هدف اصلی و اساسی و در تیررس سلاح‌های ما خواهد بود و ما از این به بعد به هدف قرار دادن جبهه داخلی دشمن صهیونیستی متمرکز خواهیم شد و به عمق اسرائیل دسترسی خواهیم داشت.

نیرو‌های مسلح یمن این عملیات بی سابقه را در حالی اعلام می‌کند که بانکی از اهداف را در فلسطین اشغالی در اختیار دارد از جمله این اهداف، اهداف نظامی و امنیتی حساس خواهد بود؛ و در پاسخ به جنایت‌ها و کشتار‌های رژیم صهیونیستی در نوار غزه به یاری خداوند این اهداف تعیین شده را هدف قرار خواهد داد.

عملیات نیرو‌های مسلح یمن همچنان در حمایت و پشتیبانی از مجاهدان قهرمان فلسطینی در غزه ادامه خواهد داشت این مجاهدان از همه ملت‌ها و کشور‌های عربی و اسلامی دفاع می‌کنند. عملیات نیرو‌های مسلح یمن متوقف نخواهد شد مگر با توقف تجاوزات صهیونیستی و برداشتن محاصره از ملت فلسطین در نوار غزه.
خداوند ما را کافی است و او بهترین وکیل و بهترین مولا و بهترین یاریگر ماست.

یمن آزاد و عزیز و مستقل باقی خواهد ماند و پیروزی از آنِ یمن و همه آزادگان امت خواهد بود.
صنعا – ۱۳ محرم الحرام ۱۴۴۶ هجری قمری مصادف با ۱۹ ژوئیه ۲۰۲۴
نیرو‌های مسلح یمن.

پهپاد جدید و تهاجمی «یافا» رادار گریز و ساخت یمن است
این پهپاد توانسته است حدود ۲۰۰۰ کیلومتر پرواز کند، ارتش رژیم صهیونیستی تحقیقاتی در مورد اینکه چگونه پهپاد یافا توانسته این مسافت را در عرض ۱۰ ساعت طی کند، آغاز کرده است.

یافا نام عربی و اصلی تل‌آویو پیش از اشغال است.

نظر شما