شناسهٔ خبر: 67724619 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

حمله پهپادی به یک ساختمان مسکونی نزدیک کنسولگری آمریکا در تل‌آویو؛ یک کشته و چند مجروح / یمن مسئولیت حمله را بر عهده گرفت

ارتش اسرائیل از یک حمله پهپادی به ساختمانی در نزدیکی کنسولگری آمریکا در مرکز تل‌آویو خبر داد که در ساعات اولیه بامداد جمعه رخ داد. پلیس گزارش داد که جسد یک مرد در آپارتمانی نزدیک محل انفجار پیدا شده و شرایط حادثه در حال بررسی است. چهار نفر در پی جراحت ناشی از انفجار به بیمارستان منتقل شده‌اند و چهار نفر دیگر هم به‌دنبال شوک پس از حمله راهی بیمارستان شده‌اند.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
ارتش اسرائیل از یک حمله پهپادی به ساختمانی در نزدیکی کنسولگری آمریکا در مرکز تل‌آویو خبر داد که در ساعات اولیه بامداد جمعه رخ داد.
 
این انفجار ساعاتی پس از آن رخ داد که ارتش اسرائیل اعلام کرد یک فرمانده ارشد حزب‌الله را در جنوب لبنان  ترور کرده است.
 
ارتش اسرائیل در بیانیه‌ای اعلام کرد «بررسی اولیه نشان می‌دهد که انفجار در تل‌آویو ناشی از برخورد یک پرتابه هوایی بوده و هیچ آژیری به صدا در نیامده است. این حادثه تحت بررسی دقیق قرار دارد.»
 
همچنین ارتش اسرائیل اعلام کرد که گشت‌های هوایی برای حفاظت از حریم هوایی اسرائیل افزایش یافته است، اما تدابیر جدیدی برای دفاع شهری اتخاذ نشده است.
 
همزمان، سخنگوی نظامی انصارلله یمن در شبکه اجتماعی ایکس اعلام کرد که این گروه جزئیات عملیات نظامی علیه تل‌آویو را منتشر خواهد کرد.
 
پلیس گزارش داد که جسد یک مرد در آپارتمانی نزدیک محل انفجار پیدا شده و شرایط حادثه در حال بررسی است. چهار نفر در پی جراحت ناشی از انفجار به بیمارستان منتقل شده‌اند و چهار نفر دیگر هم به‌دنبال شوک پس از حمله راهی بیمارستان شده‌اند.
 
تصاویری از محل حادثه نشان می‌دهد که شیشه‌های شکسته در پیاده‌روهای شهر پراکنده شده و مردم در نزدیکی ساختمان‌های آسیب دیده از انفجار جمع شده‌اند. محل حادثه با نوار پلیس مسدود شده است.
لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما