شناسهٔ خبر: 67720599 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

الحوثی: عملیات یمنی عراقی علیه رژیم صهیونیستی ادامه می‌یابد

دبیر جنبش انصارالله با بیان اینکه وحشی‌گری رژیم صهیونیستی به عادت و رفتاری دائمی تبدیل شده است، گفت: آنچه بسیار عجیب است سکوت و تماشای قتل و کشتار غزه توسط جهانیان و حکام عرب منطقه است.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - سید عبدالملک الحوثی، دبیرکل انصارالله یمن در سخنانی با بیان اینکه صهیونیست‌ها جنایت‌هایی مرتکب می‌شوند که از کسی برنمی آید مگر آنکه منکر انسانیت باشد از حمایت مالی برخی دولت‌های عربی از رژیم صهیونیستی، این کار را خیانت به خدا و پیامبر خدا توصیف کرد و گفت: وحشی‌گری رژیم صهیونیستی به عادت و رفتاری دائمی تبدیل شده است.

وی افزود: آنچه بسیار عجیب است سکوت و تماشای قتل و کشتار غزه توسط جهانیان و حکام عرب منطقه است.

الحوثی با بیان اینکه آمریکا شریک واقعی و اصلی رژیم صهیونیستی در همه جنایت‌ها و اقدامات وحشیانه وظالمانه آن است، ادامه داد: مقاومت فلسطین هرروز بیشتر و بیشتر می‌شود؛ آن هم در زمانی که رژیم صهیونیستی گمان می‌کرد جنگ را به سود خود پایان خواهد داد.

وی اظهار کرد: دشمن موضوع هدف قرار دادن فرماندهان فلسطینی را به عنوان راه اصلی خود در تجاوز به غزه قرار داد که در آن ناکام ماند.

سید عبدالملک الحوثی همچنین گفت: دشمن ادعای هدف قرار دادن فرماندهان را مطرح می‌کند تا بر جنایت‌های خود در کشتار جمعی آوارگان و مردم فلسطین سرپوش بگذارد.

وی با بیان اینکه جبهه حزب‌الله جبهه‌ای بزرگ، فعال و موثر علیه رژیم صهیونیستی است، تصریح کرد: دشمن اعتراف کرده که در مهلکه‌ای تاریخی گرفتار شده و آنچه در شمال فلسطین می‌گذرد را بدترین شکست خود از سال ۱۹۴۸ می‌داند.

وی با اشاره به دستاورد‌های نظامی نیرو‌های مسلح یمن علیه کشتی‌های آمریکایی، انگلیسی و اسرائیلی، گفت: تعداد کشتی‌های هدف قرار گرفته‌شده آمریکایی، صهیونیستی و انگلیسی به ۱۷۰ عدد رسیده است و اکنون تردد این کشتی‌ها بسیار کاهش پیدا کرده، زیرا به محض عبور به آن‌ها شلیک می‌شود. این مسئله تجارت و به تبع آن اقتصاد آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی را نیز تحت تاثیر قرار داده است.

دبیرکل انصارالله یمن، اظهار کرد: جبهه عراق این هفته با پهپاد بندر اشغالی حیفا و نقاط دیگری در ام‌الرشراش اشغالی را هدف قرار داد و ارتش یمن و مقاومت اسلامی عراق در هفته گذشته عملیات مشترک انجام دادند.

الحوثی با بیان اینکه به خواست خدا به دنبال تقویت عملیات در اقیانوس هند و دریای مدیترانه هستیم، گفت: آمریکا طی هفته گذشته ۱۳ بار به کشور ما حمله کرده و استان‌های الحدیده و حجه را بمباران کرد درحالی‌که می‌داند این کار هیچ تاثیری در عملیات‌های ما نخواهد داشت. تعداد آموزش دیدگان نظامی در نیرو‌های بسیج ما، به ۳۷۴ هزار و ۲۳۲ نفر رسیده و این مسیر مهمی است که من بر آن تاکید می‌کنم. 

به گزارش العالم، دبیرکل انصارلله یمن با بیان اینکه تعداد رزمایش‌های نظامی بسیج به ۱۹۷۰ بار رسیده است، گفت: آمریکا سعی می‌کند دولت عربستان را وارد درگیری نظامی کند. ما به عربستان هشدار می‌دهیم که این کار پیامد‌های خطرناکی برایش دارد و اگر به ظلم و تجاوز ادامه دهد به معنای واقعی شکست خواهد خورد.

انتهای پیام/

نظر شما