شناسهٔ خبر: 67719619 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

رهبر جنبش انصارالله یمن: رهبر جنبش انصارالله یمن:

برخی فقط رنج و کشتار فلسطینیان را تماشا می‌کنند/ آمریکا و اسرائیل از قدرت رزمی مقاومت شوکه شده‌اند برخی فقط رنج و کشتار فلسطینیان را تماشا می‌کنند/ آمریکا و اسرائیل از قدرت رزمی مقاومت شوکه شده‌اند

الحوثی گفت: روابط برخی کشور‌های عربی با اشغالگران صهیونیست عمیق‌تر شده است، در حالیکه آنها فقط کشتار، رنج و گرسنگی ملت فلسطین را تماشا می‌کنند.

صاحب‌خبر -

 شبکه المسیره گزارش داد،  «سید عبدالملک الحوثی» در سخنرانی هفتگی خود گفت: در سراسر جهان ملتی وجود ندارد که به اندازه ملت فلسطین در نوار غزه کشته داده و گرسنگی کشیده باشد.

سید الحوثی اظهار داشت: این یک رنج و شکنجه روحی و روانی بزرگ برای ملت فلسطین است که از گرسنگی شدید رنج می‌برند و از سوی دیگر مشاهده می‌کنند که کشور‌های عربی، صد‌ها کامیون حامل مواد غذایی را برای دشمن ارسال می‌کنند.

رهبر انصارالله یمن ادامه داد: کمک به رژیم صهیونیستی به جای کمک به ملت فلسطین، خیانت به خدا و پیامبر (ص) و نفاق آشکار است.

وی اضافه کرد: وحشیگری دشمن اسرائیلی در غزه، نمونه‌ای از رفتار‌های جنایتکارانی است که خداوند، دستور جهاد و مبارزه با آن‌ها را داده است. رژیم صهیونیستی با تجاوز و جنایتی که در غزه می‌کند، امروز در خط مقدم جبهه کفر قرار گرفته و صهیونیست‌ها حاملان پرچم طاغوت در این عصر هستند.

سید الحوثی گفت: کشور‌های عربی که همواره ادعای حمایت و دفاع از اعراب را دارند، از دشمن پشتیبانی و انواع کالا‌ها را برای آن ارسال می‌کنند. روابط برخی کشور‌های عربی با اشغالگران صهیونیست عمیق‌تر شده است، در حالیکه آنها فقط کشتار، رنج و گرسنگی ملت فلسطین را تماشا می‌کنند.

وحشی‌گری دشمن به یک رفتار همیشگی تبدیل شده است 

رهبر انصارالله یمن با اشاره به بمباران اخیر اردوگاه آوارگان در منطقه «المواصی» با ۸ بمب ویرانگر و کشنده آمریکایی گفت: وحشی گری دشمن اسرائیلی به یک رفتار همیشگی برای آن تبدیل شده است.

وی اضافه کرد: عجیب‌تر اینکه دولت‌های جهان و رژیم‌های عربی و اسلامی ساکت ایستاده اند و فقط این جنایت‌ها و قتل عام را تماشا می‌کنند.

سید الحوثی با بیان اینکه آمریکا در همه جنایت‌ها و اقدامات ظالمانه رژیم صهیونیستی شریک است، ادامه داد: مقاومت و پایداری ملت فلسطین در غزه از همه انتظارات فراتر رفته و این ملت برغم حجم رنج‌هایی که می‌کشد، ثابت قدم و استوار مانده است.

وی گفت: آمریکا و اسرائیل از قدرت رزمی و توان بازسازی مقاومت فلسطین شوکه شده اند و برغم اینکه دشمن فکر می‌کرد که می‌تواند نبرد را با پیروزی خود به پایان برساند، نبرد‌ها روز به روز شدیدتر می‌شود.

رهبر انصارالله یمن تاکید کرد: گردان‌های شهید عزالدین القسام و سرایا القدس و دیگر گروه‌های مقاومت در نوار غزه، خود را با شرایط جنگی میدان سازگار کرده اند، هر روز نیرو‌های جدیدی جذب این گروه‌ها می‌شوند و برغم محاصره شدید برای جلوگیری از ورود سلاح و مهمات به نوار غزه، تولید مهمات در این منطقه ادامه دارد.

دشمن در نابود کردن مقاومت شکست خورده است 

وی افزود: سطح عملیاتی گروه‌های مقاومت فلسطین به جایی رسیده که در هر محوری که دشمن تلاش می‌کند، آرامش را برقرار کند، آرامش را از دشمن می‌گیرند. این در حالی است که موج شلیک موشک‌ها از نوار غزه همچنان ادامه دارد و دشمن در نابود کردن مقاومت شکست آشکاری خورده است.

سید الحوثی تصریح کرد: دشمن یکی از اهداف خود در حمله به نوار غزه را ترور فرماندهان فلسطینی اعلام کرده بود که در این مسیر نیز شکست خورده است.

به گفته وی، رژیم جنایتکار صهیونیستی از بهانه ترور فرماندهان برای بمباران اردوگاه‌ها و آوارگان بهره می‌برد و این رژیم متجاوز، ظالم و اشغالگر مسئول کامل همه جنایت‌های انجام شده در نوار غزه است.

رهبر انصارالله یمن گفت: مبارزان نوار غزه باید از هر نوع پشتیبانی و حمایتی برخوردار شوند.

سید الحوثی در بخشی دیگر از سخنانش افزود: رسانه‌های برخی کشور‌های عربی به طور آشکار از دشمن اسرائیلی حمایت و منطق دشمن را تکرار می‌کنند و دشمن نیز تلاش می‌کند تا مظلوم مورد تجاوز را مسئول جنایت‌های خود در نوار غزه معرفی کند.

اسرائیل بزرگترین شکست خود را در رویارویی با حزب‌الله تجربه می‌کند

رهبر انصارالله یمن درباره جبهه جنوب لبنان هم گفت: این جبهه بسیار فعال و سهمگین است و دشمن اسرائیلی را به شدت تحت تأثیر قرار داده است.

وی ادامه داد: دشمن اسرائیلی اعتراف دارد که در یک تنگنای تاریخی و در مواجهه با رویداد‌های شمال فلسطین گرفتار شده و در حال تجربه بدترین شکست خود از سال ۱۹۴۸ است.

نظر شما