شناسهٔ خبر: 67720586 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

عزاداری هیئت‌های مذهبی یزد در امامزاده سیدجعفرمحمد (ع)

مدیر آستان مقدس امامزاده سید جعفر محمد (ع) یزد، از برگزاری آیین عزاداری دوازدهم محرم با حضور هیئت‌های مذهبی استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، حجت‌الاسلام مسعود دهقانی‌زاده، با اشاره به برگزاری مراسم عزاداری دوازدهم محرم الحرام با حضور هیئت‌های مذهبی استان گفت: این مراسم امشب، همراه با اقامه نماز مغرب و عشا در آستان مقدس امامزاده سید جعفر محمد (ع) برگزار می‌شود. وی با اشاره به اینکه این مراسم به صورت زنده از شبکه استانی یزد پخش می‌شود بیان کرد: در این مراسم هیئت‌های بندرآباد، ابوالفضل مهدیه شاهدیه، دره شیر سانیج، کوی قلعه کهنه، عاشقان حسینی مسجد قندهاری، فاطمیه کوی زرگری و زنجیرزنی سخوید به عزاداری می‌پردازند.مدیر آستان مقدس امامزاده سید جعفر محمد (ع) یزد، برگزاری سوگواره بصیرت عاشورایی و نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی، برپایی میز مشاوره در قالب مشاوره اجتماعی، خانواده و پاسخگویی به مسائل شرعی، مراسم تعزیه‌خوانی، برپایی موکب عزاداری و شام غریبان را از جمله برنامه‌های این امامزاده در  محرم برشمرد.
دهقانی‌زاده با اشاره به برپایی نمایشگاه «شمیم خدمت» در این امامزاده بیان کرد: این نمایشگاه در پارکینگ آستان برای بازدید عموم مردم دایر است.

نظر شما