شناسهٔ خبر: 67715137 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: دیدبان ایران | لینک خبر

اینستاگرام قابلیت صدای چندگانه را برای Reels معرفی کرد

اینستاگرام اعلام کرد که ویژگی جدیدی برای Reels فراهم کرده است که به کاربران امکان می‌دهد چندین آهنگ صوتی به ویدیوهای خود اضافه کنند. این تغییرات چند روز پس از آن اعلام شد که آدام موسری، رئیس اینستاگرام، اعلام کرد این پلتفرم محتوای کوتاه را به ویدیوهای طولانی اولویت می‌دهد. با این به‌روزرسانی، کاربران می‌توانند چندین آهنگ را در یک ریلز اینستاگرام ترکیب کنند و با استفاده از گوشی هوشمند خود ترکیب‌های خلاقانه‌ای ایجاد کنند.

صاحب‌خبر -

اینستاگرام اعلام کرد که ویژگی جدیدی برای Reels فراهم کرده است که به کاربران امکان می‌دهد چندین آهنگ صوتی به ویدیوهای خود اضافه کنند. این تغییرات چند روز پس از آن اعلام شد که آدام موسری، رئیس اینستاگرام، اعلام کرد این پلتفرم محتوای کوتاه را به ویدیوهای طولانی اولویت می‌دهد. با این به‌روزرسانی، کاربران می‌توانند چندین آهنگ را در یک ریلز اینستاگرام ترکیب کنند و با استفاده از گوشی هوشمند خود ترکیب‌های خلاقانه‌ای ایجاد کنند.

اینستاگرام از پشتیبانی آهنگ‌های صوتی چندگانه خبر داد. موسری در یک پست اینستاگرامی اعلام کرد که کاربران می‌توانند تا 20 آهنگ را به یک ریلز اضافه کنند که آزادی بیشتری برای خلاقیت در تولید محتوا به آنها می‌دهد. کاربران می‌توانند صدا را با متن همگام‌سازی کنند و ریلز ‌ها را با برچسب‌ها، کلیپ‌ها و موارد دیگر ویرایش کنند. همچنین، کلیپ‌های صوتی می‌توانند با هم همپوشانی داشته باشند و برنامه یک افکت محو ایجاد می‌کند.

اینستاگرام با اعلام این ویژگی گفت: «با انعطاف‌پذیری در انتخاب آهنگ‌های مناسب با کلیپ‌های مناسب در زمان مناسب، می‌توان خلاقیت خود را به بهترین شکل برای خود و مخاطبان به نمایش گذاشت.»

هنگامی که کاربری یک ترکیب ایجاد می‌کند، آن ترکیب ذخیره می‌شود و دیگران نیز می‌توانند از آن استفاده کنند. این ویژگی از امروز برای کاربران هندی در دسترس است. با این حال، برخی کاربران از دسترسی به این ویژگی جدید اطلاع نداده‌اند که ممکن است به دلیل انتشار مرحله‌ای آن باشد.

این ویژگی جدید پس از آن منتشر شد که موسری اعلام کرد اینستاگرام تمرکز خود را بر روی محتوای کوتاه قرار خواهد داد. او گفت وقتی کاربران با کلیپ‌های ویدیویی کوتاهی مواجه می‌شوند که مورد علاقه‌شان است، اغلب آن را با دوستان خود به اشتراک می‌گذارند. این باعث می‌شود کاربران با دوستان خود ارتباط برقرار کنند و علایق خود را کشف کنند.

به همین دلیل، اینستاگرام محتوای کوتاه را به ویدیوهای طولانی اولویت می‌دهد. این سرویس که متعلق به شرکت متا است، پیشتر یک پلتفرم ویدیویی بلند مدت به نام IGTV داشت که در سال 2018 راه‌اندازی شد و کاربران می‌توانستند ویدیوهای یک ساعته بارگذاری کنند. اما در سال 2022 به دلیل تغییر تمرکز شرکت به حمایت از محتوای کوتاه و معرفی Reels، این پلتفرم متوقف شد.

 

کپی لینک
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

نظر شما