شناسهٔ خبر: 67714448 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

استاندار چهارمحال‌وبختیاری:

کاهش آسیب‌های اجتماعی به واسطه کار جهادی و ایجاد امنیت محقق می‌شود

زهرا صفری

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: اگر آسیب‌های اجتماعی کاهش یابد قطعا بسیاری از مشکلات جامعه برطرف می‌شود، بخشی از آن مربوط به امنیت و بخشی با کارجهادی اتفاق می‌افتد.

صاحب‌خبر -

غلامعلی حیدری ۲۸ تیرماه در آیین معارفه فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: عزت و جایگاهی که اکنون در کشور حاکم است به برکت امامین انقلاب و مقام معظم رهبری است، البته این جلسات فرصت مناسبی است تا از خدمات ارزشمند همه زحمت‌کشان فراجا تشکر کرد.

وی افزود: از تعهد، شجاعت، مسئولیت‌پذیری و نقش موثری که فراجا در برقراری امنیت و آرامش در کشور و استان دارند تشکر و قدردانی می‌کنم، باید قدردان فداکاران و جان بر کفان با اخلاص باشیم.

حیدری با اشاره به برگزاری انتخابات که آخرین رخداد سیاسی اخیر در کشور بود، تصریح کرد: چهار راهبرد مهم مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت در امر انتخابات مدنظر قرار گرفت، به طوری‌که طی حدودا پنج ماه چهار انتخابات در چهارمحال و بختیاری برگزار شد و خوشبختانه انتخابات در امنیت کامل برگزار شد که از نیروهای مسلح، امنیتی و فراجا که همواره در خط مقدم برقراری امنیت بوده تشکر می‌کنم.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به مساله مقابله با جرایم و آسیب‌های اجتماعی، بیان کرد: در این عرصه سبزپوشان پرتلاش ظاهر شده و شاهد خدمات شبانه‌روزی آن‌ها هستیم، از طرفی نیروهای فراجا در شرایط نامناسب آب و هوایی در مناطق مختلف جان بر کف برای برقراری امنیت تلاش می‌کنند، از جمله این اتفاقات شهادت شهید جلیل پیران در سیستان و بلوچستان بود که جانانه دفاع کرد و حاضر شدند جانش را در راه مبارزه با دشمنان فدا کند.

حیدری تاکید کرد: اگر آسیب‌های اجتماعی کاهش یابد قطعا بسیاری از مشکلات جامعه برطرف می‌شود، بخشی ازآن مربوط به امنیت و بخشی با کارجهادی اتفاق می‌افتد.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید جمهور، شهید خدمت آیت‌الله رییسی، افزود: شخصیتی که با کار جهادی ارتباطات خارجی را ارتقا و در کمتر از سه سال خدمت ۵۰ سفر استانی داشتند، اعتقاد دارم سفرها و مصوبات سند توسعه و پیشرفت استان به شمار می‌روند، تکمیل پروژه‌های نیمه تمام، تامین آب پایدار، جاده‌ها، حوزه‌های درمانی، فرهنگی و ... را از دیگر اقدامات دولت شهید رییسی بیان کرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به کاهش نرخ بیکاری در استان، گفت: در ابتدای دولت نرخ بیکاری استان نزدیک ۱۴ درصد بود که در سه ماهه ابتدای امسال به هشت درصد رسید که این اتفاق نتیجه کارگروهی و جهادی بود، کما اینکه مقام معظم رهبری از شاخص‌های شهید رییسی خستگی‌ناپذیری، مردمی بودن و الگو بودن را بیان کردند که تبعیت از این شهید با کار جهادی، راه‌اندازی میزهای خدمت، اردوهای جهادی و سفرهای شهرستانی صورت گرفت، کما اینکه با اعتباراتی که در دو سفر به استان اختصاص یافت ریل‌گذاری مطلوبی انجام شد.

انتهای پیام

نظر شما