شناسهٔ خبر: 67714376 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان:

طرح ملی ورزش و مردم در ۲۷ پایگاه اجرا می‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: طرح ملی ورزش و مردم در ۲۷ پایگاه اجرا می‌شود.

صاحب‌خبر -

جواد بازرگان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: طرح ملی ورزش و مردم در ۲۷ پایگاه ورزشی انتخاب شده در استان برگزار می‌شود.

وی افزود: برای برگزاری این طرح با سازمان‌های دارای باشگاه ورزشی نیز هماهنگ شده است تا بتوانیم ورزش رایگان صبحگاهی و عصرگاهی را در کل استان برگزار کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به اینکه هدف از برگزاری طرح ملی ورزش و مردم عمومی کردن ورزش همگانی بین مردم است، به این صورت که مردم به صورت رایگان یک ورزش صبحگاهی و عصرگاهی داشته باشند، افزود: با توجه به تأثیر ورزش در سلامتی و پیشگیری از وقوع برخی از بیماری‌ها این طرح اجرا می‌شود.

بازرگان ادامه داد: در همه ۲۷ پایگاه انتخاب شده استقبال بانوان زیاد است و مردم استان برای اطلاع از ساعات و مکان‌های برگزاری این طرح می‌توانند به هیئت همگانی و اداره ورزش و جوانان مراجعه کنند.

وی از برگزاری جشنواره اتفاق ۴ در هفته مشارکت‌های اجتماعی خبر داد و گفت: این رویداد به عنوان چهارمین دوره جشنواره اتفاق به‌شمار می‌رود و سابقه برگزاری آن به سال‌های ۸۷، ۹۰ و ۹۸ برمی‌گردد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: معتقد هستیم با برگزاری چنین رویدادهایی قادر خواهیم بود ظرفیت‌ها و توانمندی‌هایی که سمن‌ها دارند را به دستگاه‌های دولتی و غیردولتی معرفی کنیم.

وی با یادآوری اینکه جشنواره اتفاق قرار است در دو مرحله استانی و ملی برگزاری شده و سمن‌ها دستاوردهای خود را در قالب یک نمایشگاه به منصه ظهور بگذارند، اظهار کرد: مرحله نخست این جشنواره که در محدوده استانی برگزار خواهد شد، قرار است طی هفته مشارکت‌های اجتماعی یعنی بیستم تا بیست‌وهفتم مرداد سال جاری برگزار شود.

بازرگان با اشاره به اینکه مرحله ملی جشنواره اتفاق در نیمه دوم سال‌جاری برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: یکی از شاخص‌های مهم در ارزیابی عملکرد سمن‌ها مدیریت مالی، مشارکت، سازمان و مدیریت، طرح‌ها و برنامه‌ها و برگزاری کارگاه‌ها خواهد بود.

نظر شما