شناسهٔ خبر: 67707720 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

از ابتدای امسال تاکنون؛

۳۰۰ میلیارد ریال ارزش قراردادهای امشا شده برای اتمام پروژه های ورزشی خراسان رضوی

مشهد-ایرنا- مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: ظرفیت های ایجاد شده در بحث مولد سازی از طرف دولت باعث شد در سه ماهه ابتدایی امسال ۳۰۰ میلیارد ریال قرارداد امضا شود تا در مدت ۲ یا سه سال آینده زیر ساخت نیمه تمام نداشته باشیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا علیرضا تاج فیروز روز چهارشنبه در آیین رونمایی از دستاوردهای اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی در دولت سیزدهم با تاکید بر توسعه زیر ساخت و پیشرو بودن اداره ورزش و جوانان خراسان رضوی در ماده ۲۷ (قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت) افزود: این ماده به استفاده از سرمایه گذاران بخش خصوصی برای اتمام پروژه ها اشاره دارد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت اظهار کرد: عمده فعالیت های ورزشی در استان با حمایت آیت‌الله رئیسی بود که معتقدیم پس از شهادت ایشان، ورزش کشور یک حامی بسیار مهم را از دست داده است.

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی با تاکید بر اینکه وزارت ورزش تا پایان سال ۱۴۰۲ به طور کامل مطالبات ورزشکاران استان را پرداخت کرده است گفت: تمامی هدایا و جوایز با دستور شهید رئیسی از محل تنخواه پرداخت شد.

۳۰۰ میلیارد ریال ارزش قراردادهای امشا شده برای اتمام پروژه های ورزشی خراسان رضوی

وی با اشاره به حوزه جوانان گفت : در سال ۱۴۰۱ رتبه ۳۱ در کشور بوده ایم اما در سال گذشته با دستور معاون فرهنگی و اجتماعی استانداری در بحث تسهیلات ازدواج به رتبه اول کشور رسیده و بالاترین اعتبارات توزیع جوانان را کسب کردیم.

تاج فیروز در ادامه سخنان خود ورزش را نقطه کلیدی در کشور خواند و افزود: اگر وزارت ورزش جوانان کشور در ادوار گذشته به وظایف ذاتی خود به درستی عمل کرده بود شاهد خیلی از اتفاقات نمی‌بودیم.

وی گفت: امیدواریم که دولت جدید با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری خدمتگزار خوبی در زمینه ورزش برای کشور باشد، زیرا اگر برنامه ریزی درستی برای جوانان داشته باشیم در مسیر درست قرار خواهند گرفت اما اگر برنامه ریزی نکنیم دشمن برای جوانان ما برنامه ریزی می‌کند.

نظر شما