شناسهٔ خبر: 67704305 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

دختر بچه پنج ساله قربانی اختلاف خانوادگی در شیراز شد

شیراز-ایرنا-فرمانده انتظامی شیراز از دستگیری پسر ۲۳ ساله که دختر دایی خود را به قتل رسانده بود خبر داد و گفت: این کودک پنج ساله قربانی اختلاف خانوادگی شد.

صاحب‌خبر -

سرهنگ اسماعیل زراعتیان چهارشنبه در این باره به ایرنا گفت: در پی اعلام مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره قتل در یکی از محله‌های شهر شیراز، بلافاصله ماموران انتظامی کلانتری "۲۴ ابوذر" به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: در تحقیقات ابتدایی پلیس مشخص شد که در یک جمع خانوادگی، قاتل ۲۳ ساله پس از درگیری لفظی با دایی خود، به همسر وی که دختر پنج ساله اش بغلش بوده نیز حمله و سلاح سرد به کودک برخورد کرده و باعث قتل او می‌شود.

زراعتیان با بیان اینکه ماموران با انجام اقدامات پلیسی در کمتر از سه ساعت مخفیگاه قاتل را شناسایی کردند، گفت: در یک عملیات غافلگیرانه متهم دستگیر شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه قاتل در بازجویی اولیه علت و انگیزه قتل را اختلافات خانوادگی اعلام کرد، گفت: متهم برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

فرمانده انتظامی شیراز تصریح کرد: شهروندان همواره باید آستانه صبر و تحمل خود را بالا برده و با مراجعه به مراکز مشاوره فعال و دارای مجوز، مشکلات خود را بر طرف کنند تا شاهد حوادث این چنین دلخراشی نباشیم.

برچسب‌ها:

نظر شما