شناسهٔ خبر: 67703901 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

سه استاد مدرسه مستند حقیقت معرفی شدند

مراحل ضبط ویدئوهای آموزشی دروس پیش‌نیاز مدرسه مستند حقیقت با حضور حامد شکیبانیا، رضا تیموری و رامتین شهبازی به پایان رسید. مراحل ضبط ویدئوهای آموزشی دروس پیش‌نیاز مدرسه مستند حقیقت با حضور حامد شکیبانیا، رضا تیموری و رامتین شهبازی به پایان رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه فرهنگ و هنر برنا؛ مراحل ضبط ویدئوهای آموزشی دروس پیش‌نیاز مدرسه مستند حقیقت به پایان رسید.

درس‌های پیش نیاز این دوره آموزشی برای آن دسته از افرادی است که در حوزه سینمای مستند آموزشی ندیده‌اند یا در سطوح ابتدایی، آموزش داشته‌اند. این آموزش‌ها، مبانی و اصول را برای هنرجویان توضیح می‌دهد. حامد شکیبانیا تهیه‌کننده و استاد دانشگاه، رضا تیموری فیلمبردار و رامتین شهبازی استاد دانشگاه سه استاد این دروس هستند.

حامد شکیبانیا درباره اصول سینمای مستند، رضا تیموری درباره فیلمبرداری در سینمای مستند و رامتین شهبازی درباره پژوهش در سینمای مستند توضیح داده‌اند. نسخه نهایی و قابل استفاده این کلاس‌ها، به زودی برای هنرجویان ارائه خواهد شد.

پس از حدود یک ماه مصاحبه‌ای با هنرجویان گرفته خواهد شد و تعدادی برای آموزش وارد ترم انتخاب خواهند شد. گذراندن دوره اصلی مشمول پرداخت هزینه شده و پس از دو ترم، در ترم سوم که ترم پایانی این دوره آموزشی است، هنرجو باید یک فیلم مستند بسازد که مورد تأیید کمیته علمی باشد.

مدرسه مستند حقیقت، به همت مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی و زیر نظر واحد پژوهش راه‌اندازی شده است.

انتهای پیام/

نظر شما