شناسهٔ خبر: 67701857 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

رئیس کل دادگستری مازندران به مشکلات ۸۶ نفر از مراجعان رسیدگی کرد

رئیس کل دادگستری مازندران در راستای تاکیدات رئیس قوه قضاییه مبنی بر دیدار بدون واسطه مسئولین و مردم، به مشکلات ۸۶ نفر از مراجعان رسیدگی کرد.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان – عباس پوریانی رئیس کل دادگستری مازندران در ادامه بازدید‌های خود از حوزه‌های قضایی استان همراه جمعی از معاونین از دادگستری میاندرود بازدید کرد.

رئیس کل دادگستری مازندران در حاشیه این بازدید، نظارت و بررسی وضعیت شعب و نحوه رسیدگی به پرونده‌ها را از اهداف این بازدید دانست و گفت: در بازدید‌هایی که انجام می‌شود با کارکنان قضایی و اداری دیدار و گفتگو می‌کنیم و از نزدیک در جریان مشکلات و کاستی‌ها قرار گرفته و دستورات لازم در خصوص رفع آن‌ها صادر می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان مازندران همچنین افزود: جلسات دیدار مردمی در شهرستان‌ها فرصتی ارزشمند برای برقراری ارتباط چهره به چهره و بررسی دقیق‌تر مشکلات مردم را فراهم می‌کند و در جلسه دیدار مردمی امروز در دادگستری میاندرود به درخواست ۸۶ نفر از مراجعان همچنین یک پرونده کثیرالشاکی رسیدگی و دستورات لازم صادر شد.

وی تصریح کرد:ارتباط راحت‌تر با مردم و همکاران و پیگیری کار‌ها و مشکلات آن‌ها تا حصول نتیجه از برنامه‌هایی است که به جد آن‌ها را پیگیری می‌کنیم.

رئیس کل دادگستری استان مازندران کاهش جمعیت کیفری، جلب اعتماد عمومی، کاهش ورودی پرونده‌ها و کاهش موجودی آن‌ها را از مهم‌ترین اولویت‌های دادگستری استان برشمرد.

شایان ذکر است رئیس کل دادگستری استان مازندران و جمعی از مسئولان قضایی استان در ابتدای سفر خود به شهرستان میاندرود در گلزار شهدای شهر سورک حضور یافتند و به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

انتهای پیام/

نظر شما