شناسهٔ خبر: 67701726 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شهر | لینک خبر

همزمان با اتمام دهه اول محرم درحال انجام است؛

شست و شو و آبگردانی انهار در معابر منطقه ۱۹

همزمان با اتمام دهه اول محرم و در راستای ارتقای نگهداشت معابر طرح نظافت، شست و شو و آبگردانی انهار در معابر منطقه ۱۹ از امروز به مدت یک هفته آغاز شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، مهدی احمد مهرابی سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست اظهار کرد: با توجه به افزایش توزیع نذورات در این ایام و برپایی ایستگاه های صلواتی در معابر، حجم زیادی از زباله و ظروف یکبار مصرف در انهار رها شده  که باعث بروز معضلات زیست محیطی و نازیبایی های بصری می شود.

 این مسئول اظهار کرد: طی دهه اول محرم، نیروهای کارگری خدمات شهری محوطه ایستگاه های صلواتی، مساجد و هیئت های عزاداری را درحین و بعد از برگزاری مراسم پاکسازی می کنند.

مهرابی با تأکید بر اینکه طرح نظافت، شست و شو و آبگردانی انهار در معابر از امروز به مدت یک هفته آغاز می شود خاطر نشان کرد: این طرح با اولویت تقاطع ها، معابر اصلی از جمله میعاد، میثاق، شکوفه، شهید زلفی، طالقانی، برادران شهید شکری، مهران و ... توسط کارگران خدمات شهری و نظارت مدیران جمع آوری زباله، نظافت، لایروبی و سپس آبگردانی می شود.

سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست ضمن درخواست از شهروندان برای مشارکت در پاکسازی معابر بویژه در این ایام  افزود: در راستای جمع آوری زباله های قابل بازیافت،کارتن پلاست و کیسه های تجزیه پذیر توسط اداره مدیریت پسماند توزیع و آموزش هایی در خصوص تفکیک زباله تر از خشک در بین هیئت های عزاداری، ایستگاه های صلواتی و ... ارائه شده است.

انتهای پیام /

نظر شما