شناسهٔ خبر: 67702986 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

همزمان با اتمام دهه اول محرم درحال انجام است؛

شست و شو و آبگرداني انهار در معابر منطقه 19

صاحب‌خبر -
شست و شو و آبگرداني انهار در معابر منطقه 19
خبرگزاری آریا - همزمان با اتمام دهه اول محرم و در راستای ارتقای نگهداشت معابر طرح نظافت، شست و شو و آبگردانی انهار در معابر منطقه 19 از امروز به مدت یک هفته آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، مهدی احمد مهرابی سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست اظهار کرد: با توجه به افزایش توزیع نذورات در این ایام و برپایی ایستگاه های صلواتی در معابر، حجم زیادی از زباله و ظروف یکبار مصرف در انهار رها شده که باعث بروز معضلات زیست محیطی و نازیبایی های بصری می شود.
این مسئول اظهار کرد: طی دهه اول محرم، نیروهای کارگری خدمات شهری محوطه ایستگاه های صلواتی، مساجد و هیئت های عزاداری را درحین و بعد از برگزاری مراسم پاکسازی می کنند.
مهرابی با تأکید بر اینکه طرح نظافت، شست و شو و آبگردانی انهار در معابر از امروز به مدت یک هفته آغاز می شود خاطر نشان کرد: این طرح با اولویت تقاطع ها، معابر اصلی از جمله میعاد، میثاق، شکوفه، شهید زلفی، طالقانی، برادران شهید شکری، مهران و ... توسط کارگران خدمات شهری و نظارت مدیران جمع آوری زباله، نظافت، لایروبی و سپس آبگردانی می شود.
سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست ضمن درخواست از شهروندان برای مشارکت در پاکسازی معابر بویژه در این ایام افزود: در راستای جمع آوری زباله های قابل بازیافت،کارتن پلاست و کیسه های تجزیه پذیر توسط اداره مدیریت پسماند توزیع و آموزش هایی در خصوص تفکیک زباله تر از خشک در بین هیئت های عزاداری، ایستگاه های صلواتی و ... ارائه شده است.
انتهای پیام /

نظر شما