شناسهٔ خبر: 67699691 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

شهردار تهران:

امضاهای جمع شده برای ماندن من در شهرداری یا بر علیه من مبنای قانونی ندارد

شهردار تهران با اشاره به پشت پرده امضاهای جمع شده در مورد شهردار پایتخت گفت: باید بگویم مبنای جمع‌آوری این امضاها سراسر تهمت است و امضاهای جمع شده برای ماندن من در شهرداری یا بر علیه من مبنای قانونی ندارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری تهران، علیرضا زاکانی امروز _چهارشنبه بیست‌وهفتم تیر_ در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در خصوص پشت پرده امضاهای جمع شده در مورد شهردار تهران، توضیحات لازم را دادم و باید بگویم مبنای جمع آوری این امضاها سراسر تهمت است.

وی افزود: رأی و نظر آن‌ها که علیه بنده امضا جمع کردند، محترم است اما بیش از آن‌ها نیز امضاهایی برای ماندن اینجانب در شهرداری تهران امضا کردند، باید بگویم که چه آن‌هایی که علیه بنده امضا جمع کردند و چه آن‌ها که به نفع بنده این کار را کردند، این امضاها مبنای قانونی ندارد.

شهردار تهران در پاسخ به سوالی در خصوص حاشیه‌های به وجود آمده منتقدان شهرداری در شورای اسلامی شهر، تاکید کرد: در شورای شهر اقلیت مخالفی وجود دارد که نظرات خود را بیان می‌کنند.

زاکانی تاکید کرد: به نظر می‌آید برخی نمی‌خواستند بنده در انتخابات حضوری داشته باشم و پاسخ بنده به منتقدان آن است که انتقادات آن‌ها صدردرصد نادرست است.

وی گفت: ۱۳۳ پروژه افتتاح کردیم که به‌رغم آنکه منتقدان خود را دعوت کرده‌ایم، هیچکدام در افتتاح‌ها حضور به عمل نیاوردند.

نظر شما