شناسهٔ خبر: 67699563 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

سید حسن نصرالله: عملیات ۷ اکتبر حق کامل مقاومت بود/ جنوب لبنان گورستان تانک‎های رژیم صهیونیستی

دبیرکل حزب‌‎الله لبنان به مناسبت سالروز عاشورای حسینی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی در جنگ غزه قادر به رسیدن به اهداف خود نیست، گفت که این رژیم شکست خود را با کشتارهای شنیع علیه غیرنظامیان غزه می‌پوشاند.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان، امروز چهارشنبه، ۲۷ تیر، در سخنرانی خود به مناسبت سالروز عاشورای حسینی گفت: درود بر مردم فلسطین و مردم صبور غزه؛ ماهیت عاشورا این است که ما حامی مظلومان باشیم.

سید حسن نصرالله یادآور شد: ما حامی همه مردم منطقه هستیم که هدف اشغال، قتل‌عام، تجاوز و تهدید رژیم صهیونیستی قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه ۳ کشور عربی هستند که هنوز مستقیما از اشغال، تجاوز و ​​تروریسم اسرائیل رنج می‌برند که عبارتند از فلسطین، لبنان و سوریه، بیان کرد: ما جبهه حمایت از لبنان را در نبرد فلسطینیان در طوفان الاقصی باز کردیم که نبرد همه ملت در حمایت از مردم فلسطین است.

دبیرکل حزب‌الله لبنان تاکید کرد: ما اینجا هستیم تا برای فلسطین، برای نوار مظلوم غزه، برای کرانه باختری، و برای مردم لبنان یاری برسانیم.

از ماه اکتبر وارد نبرد متفاوتی شدیم

سید حسن نصرالله با بیان اینکه از ماه اکتبر وارد نبرد متفاوتی شدیم و جبهه حمایت را برای نبرد «طوفان الاقصی» گشودیم، یادآور شد: زیرا این نبرد، علاوه بر جبهه‌های پشتیبانی در یمن و عراق، نبرد تمام ملت است و سوریه و ایران با ما هستند.

وی گفت: برای اولین بار، به نظر می رسد اسرائیل قادر به دستیابی به اهداف خود نیست و شکست خود را با کشتارهای شنیع علیه غیرنظامیان غزه می‌پوشاند.

سید حسن نصرالله تصریح کرد: یمن توانست از عبور کشتی‌ها از دریای سرخ به فلسطین اشغالی جلوگیری کند و بندر ایلات را که به گفته مقام‌های این کشور ورشکسته شده است، محاصره کند.

اذعان ارتش رژیم صهیونیستی به کمبود تجهیزات

وی با اشاره به اینکه همه تلاش‌های این رژیم برای پنهان کردن خسارات جانی و مادی خود، به‌ویژه در رابطه با ارتش خود، در روزهای گذشته پی در پی ظاهر شده است، افزود: اسرائیل برای اولین بار اعتراف کرد که به دلیل آسیب رسیدن به تانک‌های آن در جبهه‌های جنگ در غزه و شمال، از کمبود تانک رنج می‌برد.

این مقام ارشد حزب‌الله تاکید کرد: پافشاری رژیم صهیونیستی در هدف قرار دادن غیرنظامیان، مقاومت را به پرتاب موشک و هدف قرار دادن شهرک‌های جدیدی که پیش از این هدف قرار نمی‌گرفتند، سوق خواهد داد.

سید حسن نصرالله عملیات ۷ اکتبر را حق کامل مقاومت توصیف کرده و هشدار داد که جنوب لبنان گورستان تانک‎های رژیم صهیونیستی خواهد بود.

جبهه ما متوقف نخواهد شد

دبیرکل حزب‌الله لبنان با اشاره به اینکه جبهه ما متوقف نخواهد شد، تصریح کرد: هر آنچه در مورد توافق در مرز جنوبی شایعه می‌شود نادرست است و آینده وضعیت جنوب با توجه به نتایج این نبرد تعیین می‌شود.

سید حسن نصرالله بیان کرد: ما خانه‌ها و منازل خود را بازسازی می‌کنیم و روستاهای مرزی خود را به همان شکلی که بوده‌ بازسازی می‌کنیم، زیرا همه روستاهای مرزی ما نمادی از پایداری و مقاومت ما هستند.

دبیرکل حزب‌الله لبنان ضمن ستایش از صبر و استواری غزه، مردم غزه را نمونه‌ای از صبر و استقامت در این زمان توصیف کرد.

درماندگی رژیم صهیونیستی پس از ۱۰ ماه جنگ

سید حسن نصرالله با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی پس از ۱۰ ماه جنگ، درمانده به نظر می‌رسد، یادآور شد: آنچه مقاومت در ۷ اکتبر در غزه انجام داد کاملا حق آن است.

دبیرکل حزب‌الله لبنان نبرد طوفان الاقصی را یکی از طولانی‌ترین و بزرگ‌ترین نبرد‌های پیش روی رژیم صهیونیستی در منطقه توصیف کرد و یادآور شد: اهمیت آن در نبرد مردم و جنبش‌های مقاومت است.

سید حسن نصرالله گفت: تا زمانی که فساد اسرائیل تجدید شود، وعده الهی عذاب خواهد بود، این فساد نمی‌تواند ادامه پیدا کند و این مسئله زمان است.

انتهای پیام/

نظر شما