شناسهٔ خبر: 67697900 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

الفت‌پور خبر داد:

تشکیل بانک خبرگان واحدهای تابعه شهرداری تهران

الفت‌پور خبر داد: رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران از تشکیل بانک خبرگان واحدهای تابعه به تفکیک حوزه‌های تخصصی خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی مرکز نوسازی و تحول اداری، محمدعلی الفت‌پور با بیان این‌که امروزه سازمان‌ها برای هدایت، نوآوری و حل مسائل دشوار به افرادی با دانش فنی عمیق و گسترده نیاز دارند، گفت: ایجاد و ساخت یک برنامه انتقال دانش مؤثر، بدون مشارکت و همکاری متخصصان و خبرگان غیرممکن است. 

به گفته این مقام مسئول در شهرداری تهران، خبرگان یک سازمان نمی‌توانند مانند یک جزیره در سازمان عمل کنند بلکه باید به صورت یک کل واحد و منسجم در خدمت سیستم بوده و باید تمام تلاش خود را در راستای انتقال و انتشار دانش و تجربه خود به کارکنان انجام دهند. 

رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری در ادامه با اشاره به اینکه خبرگان بیش‌ترین دانش، تجربه و درک عمیق از فعالیت‌ها، موضوعات و فرآیندهای سازمان دارند، خاطرنشان کرد: بر همین اساس مرکز نوسازی و تحول اداری با هدف افزایش سطح مشارکت مؤثر خبرگان در حوزه‌های تخصصی شهرداری تهران در جهت حل مسائل سازمانی اقدام به تهیه و ابلاغ دستورالعمل تشکیل خبرگان کرده است. 

الفت‌پور در پایان تصریح کرد: پس از ابلاغ دستورالعمل مذکور و بنا بر اطلاعات خوداظهاری افراد خبره و همچنین بر اساس فرآیند دستورالعمل، ارزیابی تخصصی و عمومی خبرگان معرفی شده از واحدهای تابعه در دستور کار معاونت برنامه‌ریزی و ارزیابی سرمایه‌انسانی قرار گرفته است و تا پایان اردیبهشت‌ماه، بانک اولیه خبرگان به تفکیک حوزه‌های تخصصی تهیه و در اختیار ادارات کل برنامه‌ریزی حوزه‌های تخصصی جهت بهره‌مندی از ظرفیت خبرگان قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما