شناسهٔ خبر: 56754308 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

برای اولین بار انجام می شود؛

بهبود فرایند نظام جامع مالی از تدوین برنامه تا پرداخت در شهرداری تهران

رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران از اجرای پروژه بهبود فرایند نظام جامع مالی از تدوین برنامه تا پرداخت برای اولین بار در شهرداری تهران خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، محمد علی الفت پور در خصوص نظام جامع مالی شهرداری تهران از تدوین برنامه تا پرداخت گفت: این مرکز برای اولین بار در شهرداری تهران پروژه بهبود فرایند نظام جامع مالی از تدوین برنامه تا پرداخت را در دستور کار خود قرارداده است.

وی افزود: در این راستا تاکنون به منظور شناسایی، مدلسازی و بهبود فرایندهای اولویت دار، سلسله جلسات متعددی با ذینفعان این پروژه اعم از معاونت های تخصصی، ادارات کل، سازمان ها و مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران برگزار شده است.

رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران درباره اقدامات انجام شده در این زمینه عنوان کرد: تاکنون یکپارچگی سامانه ها مانند سامانه جامع مالی، اصلاح سامانه تدوین و اجرای بودجه، اصلاح سامانه جامع معاملات، اصلاح سامانه بهاء تمام شده و طراحی سامانه صورت وضعیت، اصلاح فرایندها، حذف فرم های فیزیکی، افزودن امضاء الکترونیکی، ایجاد شفافیت در هزینه کرد پروژه‌های شهرداری تهران، استانداردسازی اقلام آماری شهرداری تهران انجام شده و در حال تکمیل است.

بر اساس گزارش روابط عمومی مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران، استقرار کامل نظام جامع مالی، با همکاری سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران برنامه‌ریزی و در حال اجراست.

نظر شما